کد خبر: ۱۶۱۴۵۳
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۵

رئیس فدراسیون والیبال رسماً معرفی شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سایت فدراسیون والیبال: صبح امروز محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان در جلسه‌ای با محمدرضا داورزنی از عملکرد تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک ابراز رضایت کرد و گفت: تیم ملی والیبال با ارائه بازی‌های خوب توانست یک بار دیگر شایستگی‌های خود را ثابت کند. هرچند المپیکی نشدیم، اما تلاش‌های بازیکنان و کادر فنی قابل تقدیر و ستایش است. ولاسکو هم مربی بزرگ و کاربلدی است و باید در حفظ او کوشا باشیم.

عباسی با بیان اینکه تا به امروز والیبال در کشور روند رو به رشدی داشته افزود: خوشبختانه والیبال منحنی صعودی خوبی طی کرده است و البته نقاط ضعفی هم داشته که امیدوارم با برطرف کردن این نقاط ضعف بیش از پیش شاهد موفقیت‌های بزرگ والیبال در عرصه‌های بین المللی باشیم.

داورزنی امروز با دریافت حکمش، رسماً رئیس فدراسیون والیبال شد.

محمدرضا داورزنی که در بهمن ماه سال 1390 در مجمع انتخاباتی فدارسیون والیبال با کسب اکثریت آرا، رئیس فدراسیون شده بود، امروز رسماً حکم ریاست خود را از عباسی دریافت کرد.

پیش از این برخی منتقدان به دلیل عدم دریافت حکم ریاست داورزنی، فعالیت وی را موقت می‌دانستند، اما با این شرایط از امروز داورزنی رسماً رئیس فدراسیون والیبال شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین