کد خبر: ۱۶۱۴۶۰
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۴

اختصاص 100 ميليون تومان امانی به نمايندگان براي رهن آپارتمان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: يك عضو هيات رييسه مجلس شوراي اسلامي از اختصاص 100 ميليون تومان به نمايندگان براي رهن آپارتمان در تهران خبر داد و گفت: هيات رييسه به نمايندگان توصيه كرده در مناطق بالاي شهر ساكن نشوند.

سيدشريف حسيني در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار داشت: با توجه به قيمت بالاي مسكن پيشنهاد مي‌كنيم نمايندگان در جايي زندگي كنند كه مردم عادي حضور داشته باشند، در اين صورت هم دسترسي آنها به مجلس سريعتر است و هم هزينه اياب و ذهاب و سوخت كمتري را مصرف كنند و البته زمان كمتري را هم در ترافيك صرف كنند.

نماينده مردم اهوازدر مجلس شوراي اسلامي يادآور شد: ارباب رجوعي كه به مجلس مي‌آيند و بعضا ميهمان نمايندگان مي‌شود شايد در تردد به نقاط بالاي شهر با مشكل مواجه شود لذا پيشنهاد ما به نمايندگان اين بوده كه در مناطقي سكونت يابند كه در مركز شهر و نزديك به بهارستان است.

اين عضو هيا ت رييسه مجلس خاطر نشان كرد: البته درباره سكونت در مركز شهر الزامي وجود ندارد اما اين موضوع به صورت اتفاقي به الزام تبديل شده زيرا پولي كه در اختيار نماينده قرار مي‌دهيم، اصلا اين قابليت را ندارد كه نماينده در بالاي شهر سكونت يابد.

حسيني اضافه كرد: مجلس تا سقف 100 ميليون تومان براي رهن منزل براي نمايندگاني كه در تهران خانه ندارند در نظر گرفته كه اين پول خود مجلس است و به مجلس برمي‌گردد.

وي اضافه كرد: ما وظيفه داريم مثل خانه سازماني يا مبلغي اجاره در اختيار نمايندگان بگذاريم و يا براي نمايندگان خانه رهن كنيم و در همين راستا مجلس براي نمايندگان قرارداد مي‌بندد و پول مستقيما در اختيار نماينده قرار نمي‌گيرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
0
0
100میلیون تومن واسه رهن خونه؟!!!!
خب بیان تو محله ما خونه بخرن دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
0
0
بعدشم می گن اجاره خونه افزایش نیافته است.
تازه این امانی بوده و اصلش در راه است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
0
0
مگر اینها نماینده مردم ، از مردم و با مردم نیستند ! بیان تو مناطق جنوب شهر خونه رهن کنن ! نکنه اونجا در شان نیست ! شاید هم فرهنگ این خواص با مردم عادی نمی خواند !؟
آیا کسی که در نیاوران و کامرانیه و زعفرانیه و سعادت آباد زندگی می کند درد مردم با درآمد 500 و یا 600 هزارتومانی را می فهمد !؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین