کد خبر: ۱۶۲۰۵۰
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۱

رويانيان: در ماه رمضان ليگ تعطيل شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مديرعامل باشگاه پرسپولس گفت: كميته فني باشگاه فردا (شنبه)، از بين سه گزينه نهايي، سرمربي را انتخاب و نامش را اعلام مي كند.

به گزارش ايسنا، محمد رويانيان درباره سرنوشت انتخاب سرمربي جديد تيم فوتبال پرسپولس، اظهار كرد: در صحبتي كه با آقاي پروين داشتم، ايشان درخواست كرد كه براي انتخاب سرمربي جديد يك يا دو روز ديگر صبر كنيم تا پيشكسوتان و اعضاي كميته فني باشگاه هم در اين رابطه نظر دهند. بنابراين، در جلسه فردايم با اين كميته، سه گزينه باشگاه را به آنها اعلام مي‌كنم تا از بين آنها يكي را انتخاب كنند.

رويانيان كه با برنامه ورزش و مردم صحبت مي‌كرد، ادامه داد: هر سه مربي خارجي مد نظر ما آماده حضور در پرسپوليس هستند ولي از بين آنها، برونو متسو، بيشترين شانس را دارد. پس از متسو، گابريل كالدرون و خوزه قرار دارند كه فردا يكي از اين افراد به عنوان سرمربي انتخاب مي‌شود.

وي همچنين گفت: كار ما با متسو تقريبا تمام شده بود اما اتفاقاتي كه در هنگام حضور او در ايران رخ داد عقد قرارداد با وي را عقب انداخت. حرف من اين است كه اگر اين اقدامات از سوي هواداران ماست كه آنها بايد به ما اعتماد داشته باشند و اگر سوي ديگران است، بايد بگويند چرا اين كار را مي‌كنند؟

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در ادامه با اشاره به بحث احتمال حذف جام حذفي در فصل آينده گفت: به جاي اين كار بايد مسابقات ليگ را در ماه مبارك رمضان تعطيل كنند تا بازيكنان و دست اندركاران فوتبال ما در اين ماه به خودسازي و طلب رحمت و مغفرت بپردازند. اين كارها فرهنگي و اخلاقي است و من درخواست كتبي اين كار را فردا به فدراسيون ارائه مي‌دهم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
0
0
در این سال های اخیر که مسابقات ماه رمضان در شب بر گزار می گردد. برگزاری مسابقات در شب چه تلاقی با روزه داری دارد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
0
0
در پاسخ به نظر اول: دوست عزیز، بازیکن گشنه و تشنه چه جوری باید بازی کنه؟ انگار تا حالا نه فوتبال بازی کردی و نه حتی درست دیدی!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین