کد خبر: ۱۶۳۵۰۷
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۳

جوانفکر یک مجرم آزاد است/ دستگاه قضایی قاطعیت را به دانه درشت ها تعمیم دهد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سجاد نوروزی ، مدیر مسئول سایت فردا در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه دادگاه این سایت در دادگاه مطبوعات گفت: شکایت جوانفکر، مدیر مسئول روزنامه ایران از سایت فردا تحت عنوان نشر اکاذیب مطرح شده بود .

وی با بیان اینکه عده ای از روزنامه نگاران روزنامه ایران در اعتراض به سوء مدیریت جوانفکر و و وضعیت روزنامه مطالبی را در اختیار سایت فردا گذاشته بودند، تصریح کرد: سایت فردا نیز با توجه به مستندات که آنها را در اختیار قاضی نیز قرار داد و همچنین همبستگی صنفی این اخبار را منتشر کرد.

نوروزی تصریح کرد: یک بند از شکایت نیازمند استعلام از نهادهای امنیتی بود و به همین دلیل نیز تا نتیجه استعلام بنده به قید وثیقه آزاد شدم.

وی با اشاره به اینکه قاضی پرونده جزو قضات شریف و عادل است، خاطرنشان کرد: جوانفکر بر اساس اطلاعیه های رسمی دستگاه قضا مجرم شناخته شده است و حکم کناره گیری از فعالیت های مطبوعاتی برایش صادر شده که لازم الاجراست.

به گفته نوروزی دستگاه قضایی باید قاطعیت حقوقی قابل تقدیر را به دانه درشت ها تعمیم بدهد . امروز یک مجرم آزادانه در حال فعالیت مطبوعاتی است و بر علیه دیگران نیز طرح دعوی می کند.

به گزارش مهر،نوروزی خاطرنشان کرد: فشارهای رئیس جمهور و اطرافیانش باعث شده که حکم جوانفکر اجرا نشود و او آزادانه به فعالیت خود ادامه دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین