کد خبر: ۱۶۳۷۷۱
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۰

ساخت شهرک های صنعتی مرزی برای کم رنگ کردن تحریم ها

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ایجاد شهرک مرزی مشترک با ترکیه را گامی در راستای عبور از تحریمهای یک جانبه کشورهای غربی برشمرد و گفت: ایجاد این شهرکها علاوه بر کمرنگ کردن تحریمها گام موثری در راستای توسعه صادرات غیر نفتی است.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل سازمان، فخراله مولایی ضمن تاکید بر ایجاد شهرکهای مرزی مشترک با کشورهای همسایه اظهار داشت:ایجاد شهرک صنعتی مشترک به عنوان یک فعالیت بین المللی صنعتی در شرایطی که کشورهای غربی برتحریمهای یک جانبه علیه ایران اصراردارند،می تواند نوید بخش افق روشن صنایع کشور و ارتقای شهرکهای صنعتی در سطح منطقه و جهان باشد.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران افزود: سرمایه گذاری برای ساخت شهرکهای صنعتی مرزی و مشترک با کشورهای همسایه در راستای توسعه اقتصادی کشور و تبادل دانش فنی و تکنولوژی های نوین امری ضروری است.

معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت با تاکید برساخت نخستین شهرک صنعتی مرزی ایران و ترکیه خاطرنشان کرد: ایجاد شهرک مرزی ایران با کشورهای عراق ، ترکمنستان و افغانستان نیز در حال اقدام است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در ادامه ایجاد برند مشترک برای محصولات تولیدی ، افزایش امنیت ،سهولت در تولید، مبادله کالاو کاهش هزینه های حمل و نقل را از مهمترین مزایای ایجاد شهرک صنعتی مشترک برشمرد و گفت: باید با فراهم کردن زیر ساختهای لازم زمینه حضور سرمایه‌گذاران داخلی وخارجی در این مناطق را فراهم کرد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
0
0
طوري حرف ميزنيد كه انگار الان شهرك هاي صنعتي مرزي آماده س و تحريم ها كمرنگ تر شدن با اين شهركها ما رو گول ميزنيد يا خودتونو
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین