کد خبر: ۱۶۳۸۳۲
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۸

رويانيان: حتی به قيمت از دست دادن امتياز در ماه‌رمضان بازی نمی‌كنيم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد رويانيان مي‌گويد 70 درصد از برنامه‌اي كه براي پرسپوليس داشته، محقق شده است.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در گفت‌وگو با ايسنا، درباره اين موضوع كه چقدر توانسته برنامه‌هاي خود را براي فصل جديد در پرسپوليس نهايي كند گفت: از آن چيزي كه خودم مي‌خواستم 70 درصد محقق شده اما با اين وجود از بازيكناني كه به تيم آمده‌اند و مربي‌اي كه جذب كرده‌ايم راضي هستم. بخشي از 30 درصدي كه در برنامه‌ام بود و نتوانستيم به آن دست پيدا كنيم مربوط به بازيكنان بود و بخش ديگر هم مربوط به تغييراتي بود كه قصد داشتيم در باشگاه انجام دهيم اما نشد.

وي ادامه داد: با اين حال اميد زيادي داريم كه ليگ را قدرتمندانه شروع كنيم و از همان ابتدا نتايج خوبي به دست بياوريم تا هواداران از تيم‌شان راضي باشند.

رويانيان درباره صحبت‌هاي اخير خوروش سرپرست سپاهان و اين صحبت او كه گفته بود "وقتي رويانيان و فتح‌الله‌زاده شو اجرا مي‌كردند، ما در حال مذاكره با خلعتبري بوديم" گفت: متاسفانه هنوز افرادي در عرصه فوتبال حضور دارند كه گفتمان سنتي و كري خواندن را رها نكرده‌اند. ما بايد اخلاق و رفتارمان را عوض كنيم و به هم احترام بگذاريم ولو اينكه مخالف يكديگر باشيم. حرف‌هاي بيخود و توهين به يكديگر را بايد رها كنيم.

وي افزود: درباره خلعتبري هم يقين داشته باشيد كه اگر مي‌خواستيم او را جذب مي‌كرديم اما مصلحت اين بود كه خلعتبري به تيم ديگري برود. يكي از كساني كه قصد داشتيم به خدمت بگيريم و در برنامه پيش از فصل ما وجود داشت، خلعتبري بود كه دوست و همشهري من است و علاقه زيادي به او دارم. او مبلغ بالايي از ما درخواست كرده بود اما جدا از اين اگر ضرورت داشت و ژوزه هم مي‌خواست حتما خلعتبري را جذب مي‌كرديم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با اشاره به اينكه بسياري از مراجع تقليد از برگزاري ليگ برتر در ماه مبارك رمضان انتقاد كرده‌اند گفت: روز گذشته آيت الله استادي امام جمعه قم فرمايشاتي داشتند و از مديران باشگاه‌ها خواستند كه باشگاه‌هايشان را در رقابت‌هاي ليگ در ماه رمضان شركت ندهند و من خواستم اولين كسي باشم كه براي اين كار اعلام آمادگي مي‌كنم. همين جا هم مي‌گويم كه حاضر نيستيم وقتي علما و مراجع به برگزاري بازي‌ها در ماه رمضان انتقاد دارند، ما حتي به قيمت از دست دادن امتياز در ليگ شركت كنيم.

وي افزود: من متاسفم كه نه مجلس و نه هيچ كدام از مسئولان ورزش هيچ عكس‌العملي به صحبت‌هاي مراجع تقليد نشان نداده‌اند و حتي يك پاسخ قانع كننده براي اين موضوع نداده‌اند. آيات عظام و علماي بزرگي چون مكارم شيرازي، صافي گلپايگاني، محفوظي، استادي، شاهرودي، نمازي، علوي گرگاني و واعظ موسوي به برگزاري ليگ در ماه رمضان انتقاد دارند. حالا من نمي‌دانم مسئولان فدراسيون از چه علمايي مجوز برگزاري بازي‌ها را در ماه رمضان گرفته‌اند؟ من آيت‌اللهي را فرد متشرع و متديني مي‌دانم اما اگر واقعا او و ساير مسئولان فدراسيون از مراجع استعلام گرفته باشند و برگزاري ليگ در ماه رمضان مشكلي نداشته باشد، ما هم تمكين مي‌كنيم و مشكلي نداريم اما بحث من اين است كه وقتي علما نظر بدهند نمي‌توان نسبت به آن بي‌تفاوت باشيم.

محمد رويانيان در پايان درباره صحبت‌هاي ايمون زايد كه گفته بود باشگاه پرسپوليس توافقنامه‌ي اوليه را زير پا گذاشته گفت: اين طور نبوده است. ما زايد را دوست داريم و او را نياز داريم. هواداران هم به او علاقه زيادي دارند و اميدواريم مثل گذشته عملكرد خوبي در تيم داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Sweden
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
0
0
خوشا به مسئولان ورزش و وزیر و رئیس فدراسیون فوتبال.
امید وارم یکبار هم شده برسر حرفتان بایسید و نروید.
ببینیم دیگران و فدراسیون چه خواهند کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
0
0
آقای رویانیان تازه به عرصه ی ورزش و فوتبال پا گذاشته اند.
بنده خدا اطلاع ندارد که در طول 30 شب ماه مبارک جام ماه مبارک رمضان هم در بین محلات در اکثر شهرهای کشور برگزار میشود.
بیشترین سرگرمی جوانان در ما مبارک بازی کردن گل کوچیک و یا رفتن به سالن جهت فوتبال است .
کسی که بیشتر متضرر میشود سازمان لیگ است که آمار فروش بلیط در ماه مبارک پایین می آید.
.........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
0
0
اقای رویانیان خیلی بزرگواری ولی این کارها درست نیست. بجای اینکارها سعی کن طوری فرهنگسازی کنید و فرهنگ بازیکنان را بالا ببرید که مثل یکی از بازیکنان مسلمان چلسی(که اسمشو فراموش کردم)بعد از اجازه ار مورینیو کل ماه رمضان را روزه گرفت.روزه بگیرند. اینکه شما تو لیگ شرکت نکنید ولی بازیکنان سر تمرین غذا و نوشیدنی بخورند که هنر نیست.به هر حال خود شکن ایینه شکستن خطاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
0
0
من يك استقلالي 2 آتيشه هستم
ولي از اين اقدام آقاي رويانيان خيلي خوشم اومد
ايشالا سر حرفشون بمونن و ديگر تيم ها هم بازي نكنن
--
پزشكي ثابت كرده كه بازيكني كه روز 15 يا 16 ساعت روزه بوده و تشنگي كشيده اصلا نميتونه 90 ديقه بدوه
اين يعني تشويق بازيكنان ما به روزه خواري
---
قابل توجه مسئولين به ظاهر مذهبي و متدين ما
تركيه لاييك از عيد فطر ليگشون شرو ميشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
0
0
پس با این حساب المپیک هم شرکت نکنیم چون تو ماه رمضون هست . اگه واقعا دین و فرایض دینی برای شما مهم است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
0
0
آقاي رويانيان حالا كه فصل آمادگي تيمش را از دست داده براي اينكه زمان بخرد و به قول خودشان به هماهنگي تيمي برسد اين بحث را راه انداخته تا يك ماه فرصت به مربي تازه وارد خود بدهد. مي خواهم بدانم اگه ليگ در ماه رمضان تعطيل شد تمرينات پرسپوليس هم كلا تعطيل ميشه؟
ناشناس
|
Iraq
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
0
0
خيلي جالبه ايشان درجايي مي گويند به خاطر به دست آوردن دل هواداران ليگ را قدرتمندانه شروع مي كنيم و در جايي ديگر مي گويند: حتي با از دست دادن امتياز حاضر نيستند در ليگ بازي كنند!!!
آقاي رويانيان! امسال اولين سالي است كه شما بازي در ليگ را در ماه مبارك رمضان را عيب و عار مي دانيد. تا به حال كه انجام شده چه اتفاق افتاده كه امسال شما مي خواهيد جلوگيري كنيد؟!
ناشناس
|
Iraq
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
0
0
خيلي جالبه ايشان درجايي مي گويند به خاطر به دست آوردن دل هواداران ليگ را قدرتمندانه شروع مي كنيم و در جايي ديگر مي گويند: حتي با از دست دادن امتياز حاضر نيستند در ليگ بازي كنند!!!
آقاي رويانيان! امسال اولين سالي است كه شما بازي در ليگ را در ماه مبارك رمضان را عيب و عار مي دانيد. تا به حال كه انجام شده چه اتفاق افتاده كه امسال شما مي خواهيد جلوگيري كنيد؟!
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
0
0
مربي پرسپوليس تازه اومده تيمش هنوز آماده نيست ميخواد وقت بخره اينا همش بهانست !!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
0
0
آقای رویانیان عزیز ، آیا تا حالا به خودتان زحمت دادید کارگران و کشاورزان این مملکت رو در شرایط مختلف کاری در ماه مبارک ببینید . کارگران و کشاورزانی که ساعتها در گرمای طاقت فرسای تابستان هم روزه می گیرند و هم کار می کنند و در اخر حقوقشان اصلا قابل قیاس با بازیکنان عزیز شما هم نیست. این بازیها رو رها کنید ، خیال کردید ..... آیا رقمهای نجومی که به بغضی بازیکنان می دهید مورد تایید ایشان است .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین