کد خبر: ۱۶۴۱۳۳
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۴

بيمه طلايي بازنشستگان فرهنگي منتفي شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مديركل تعاون‌ و پشتيباني وزارت آموزش‌ و پرورش اعلام كرد: بيمه طلايي بازنشستگان فرهنگي منتفي شده است.

فرشيد سياري در گفت‌وگو با ايسنا، گفت: عليرغم تلاش‌هايي كه آموزش و پرورش براي امضاي تفاهم‌نامه و اجراي بيمه طلايي بازنشستگان فرهنگي انجام داد اما با برخي از دستگاه‌ها به تفاهم نرسيديم لذا اين بيمه منتفي شد.

وي گفت: بازنشستگان از بيمه آتيه‌سازان سازمان بازنشستگي استفاده مي‌كنند.

در حالي خبر منتفي شدن بيمه طلايي بازنشستگان فرهنگي از سوي اين مقام مسئول اعلام مي‌شود كه از نيمه دوم سال گذشته حدود يك ميليون بازنشسته فرهنگي در اين سايت ثبت‌نام كردند اما تاريخ انقضاي اين بيمه طلايي به بيش از دو ماه نكشيد و با پايان يافتن زمان قرارداد بيمه فرهنگيان از اواخر فروردين‌ماه سال جاري تاكنون بازنشستگان فرهنگي بلاتكليف مانده بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
0
0
بازنشستاگان دیگر مرده اند و ازشرشان راحت شدیم چون اکثرا با روش دولت وشخص وزیر در اداره آموزش و پرورش مخالفند. چرا با نمره دادن ها مخلفند! چرا با کذاردن افراد ضعیف در بر مصادر مخالفند! چرا با تعطیلی پنج شنبه ها مخالفند! چرا با سیستم تحول بنیادین !!!! 3 3 6 مخالفند! چرا با تبانی با اتحادیه.... برای اجبار در آزمون ها مخالفند! چرا با دریافت سهم از برگزاری آزمون های سنجش توسط مسئولین مخالفند؟ چرا با استخدام فامیل های مسئولین در آموزش و پرورش مخالفند؟ چرا با توسعه بی کیفیت و یک شبه و کارشناسی نشده تعداد نجومی مدارس نمونه و تیزهوشان برای رضای دل ....و... مخالفند؟ چرا با نظارت جدی ... بر فعالیت های غیر قاونی مالی در استان ها مخالفند؟ چرا با حذف مردودی در اول دبیرستان مخالفند؟ و چرا....
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین