کد خبر: ۱۶۴۲۹۹
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۲

ناگفته‌ هاي دختر خسرو شكيبايي

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پوپك شكيبايي در چهارمين سالروز درگذشت خسرو شكيبايي با بيان اينكه از نظر هنري جاي پدرم در سينما بسيار خالي است، ادامه داد: هر بار كه از مقابل سينمايي رد مي‌شوم هميشه احساس مي‌كنم اي كاش اين اتفاق نيفتاده بود و باز مي‌توانستم عكس و اسم پدرم را در سردر سينما ببينم.

وي افزود: هر چقدر بگويم چقدر جايش خالي است كافي نيست و با هيچ جمله‌اي نمي‌توانم شرايط روحي‌ام را توضيح دهم. فقط چيزي كه من را تسكين مي‌دهد علاقه مردم به پدرم است و همين باعث شده در خاطره‌ها زنده بماند.

پوپك شكيبايي با بيان اينكه بعد از فوت پدرم نتوانسته فيلم‌هاي او را در سينما ببيند، ادامه داد: براي فيلم «نسكافه داغ داغ» به سينما رفتم كه حالم به شدت بد شد و بعد از آن ديگر نگذاشتند به سينما بروم و تنها چندي پيش ستاره بود را در خانه ديدم كه باز هم بسيار اذيت شدم.

دختر خسرو شكيبايي با گله از برخوردهايي كه با او بعد از فوت پدرش شد اظهار كرد: متاسفانه در اين سال‌ها جوري با من برخورد شد كه انگار هيچ نسبت خوني با خسرو شكيبايي نداشتم و اين من را بسيار آزرده خاطر كرد.

به گزارش ایسنا،وي كه فعاليت‌هاي هنري نيز داشته است خاطرنشان كرد: در راديو كار گويندگي مي‌كردم و در انجمن گويندگان جوان هم به عنوان دوبلور مشغول شده بودم اما متاسفانه دي ماه سال 89 همسرم در حادثه‌اي فوت كرد كه بعد از آن ديگر نتوانستم فعاليتي داشته باشم و خانه‌نشين شدم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
0
0
خانم شکیبایی خدا پدر شما را بیامرزد هنرمند خوبی بود و از کم لطفی به شما متاسفم خدا نگهدارتان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
0
0
خسرو شكيبايي و آن صداي آرامش بخشش هيچ وقت رنگ كهنگي به خود نمي گيرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
0
0
بدان که هیچ چیز وهیچ کس نمی تواند یاد وخاطر پدرت راازدنیاپاک کندمن هروقت یادش می افتم بیقرارآن صدای آسمانیش تمام وجودم راپر میکند هنوزدکلمهایش درخانه سبز
برایم تازه است وهیچگاه فراموشم نمی شود اماتو
راه خودرابرووسعی نکن که زیر سایه نام پدرپنهان شوی
موفق باشی
یک دوست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
0
0
خانم شكيبايي عزيز! بدان كه يادوخاطره پدر گراميتان و صداي دلنشين دكلمه هايش تا هميشه در جان ماست ، نبايدروحيه ات را ببازي، قوي باش وهمانند پدر در عرصه كاروتلاش بدرخش؛ هنوز هم ديرنشده آغاز كن بهاري شدن را .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
0
0
پدر شما جزو معدود بازیگران و هنرمندان بسیار محبوب و حرفه ای سینمای ایران است.
هنر بایگری و صدای ماندگار ایشان همیشه در ذهن ها خواهد ماند.
"هامون " جاری همیشگیست.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین