کد خبر: ۱۶۴۴۳۸
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۰

دستگيری زورگيران شمشير به دست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرکلانتر ششم پليس پايتخت از دستگيري چهار جوان که در قالب يک باند با استفاده از شمشير و قمه از شهروندان ساکن در محدوده شرق تهران زورگيري مي کردند طي يک عمليات تعقيب و گريز پليسي خبر داد. 

به گزارش پايگاه پليس، سرکلانتر ششم فرماندهي انتظامي تهران بزرگ گفت: در راستاي تدابير سردار ساجدي نيا فرمانده انتظامي تهران بزرگ و در اجراي طرح محله محوري و برخورد با سارقان زورگير اکيپ گشت خودرويي اين يگان حين گشت زني در خيابان «17شهريور» به يك دستگاه خودرو پرايد مشكوك شده و به سرنشينان خودرو دستور ايست دادند كه راننده بدون توجه به دستور پليس اقدام به فرار مي نمايد.

وي افزود: با فرار متهمان عمليات تعقيب و گريز پليسي آغاز و ماموران با هماهنگي مركز پيام به اجراي طرح مهار پرداخته و در نهايت خودرو فوق به همراه سرنشينان پس از تعقيب و گريز 15 دقيقه اي در خيابان «شوش شرقي» ابتداي خيابان «مظاهري» توقيف و متهمان دستگير شدند.

سرهنگ عباس دانشجو اضافه کرد:متهمان پس از دستگيري بازرسي بدني شدند در خلال بازرسي تعداد هشت دستگاه انواع گوشي تلفن همراه، يک قبضه شمشير سه قبضه قمه و چاقو، يك عدد كيف زنانه، يك عدد پنل ضبط خودرو و تعدادي انگشتر و گردنبند بدلي از متهمان كشف شد.

به دنبال کشف اموال مسروقه متهمان پس از دستگيري براي تحقيقات بيشتر به کلانتري منتقل و تحت بازجويي هاي پليسي قرار گرفتند.در جريان بازجوي هاي فني ماموران دريافتند متهمان از سارقان زورگير شرق پايتخت هستد به طوريکه طي چند روز گذشته از تعدداي از شهروندان ساکن در منطقه تهران نو اقدام به زورگيري و کيف قاپي کرده و اموال مالباختگان را به سرقت بردند.

سرهنگ دانشجو تصريح کرد:با تعدادي از شاكيان تماس گرفته شده تا جهت مواجه حضوري و شناسايي متهمان و پيگيري شکايت خود به کلانتري 159بي سيم مراجعه نمايند.

سرکلانتر ششم فرماندهي انتظامي تهران بزرگ با اشاره به اينکه در حال حاضر تحقيقات تكميلي در خصوص شناسايي شكات احتمالي و مال باختگان در حال انجام مي باشد، خاطرنشان کرد:در اجراي دستور مقام قضايي پرونده اي در اين رابطه تشکل و متهمان به نام هاي «وحيد. الف»38 ساله، «وحيد. ب»21 ساله، «مجيد.ي» 32 ساله، «محمد.ر» 33 ساله جهت سير مراحل تخصصي و تحقيقات بيشتر تحويل پايگاه ششم پليس آگاهي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین