کد خبر: ۱۶۴۴۸۰
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۱ - ۰۰:۵۳

نادال از حضور در بازی‌های المپیک انصراف داد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ‌'رافائل نادال' تنیس باز اسپانیایی و مرد شماره سه تنیس جهان و برنده 11 جایزه بزرگ تنیس اعلام كرد كه شرایط مطلوبی برای انجام مسابقات ندارد و بدین دلیل از حضور در بازی های المپیك انصراف می‌ دهد.

به گزارش ایرنا، نادال در حالی‌ در بازی های المپیك لندن شركت نمی‌ كند كه چهار سال قبل وی در بازی های المپیك پكن مدال طلای تنیس انفرادی را از آن خود كرد و مدافع طلای المپیك بود.

وی امروز در بیانیه ای تصریح نمود كه در شرایط مطلوبی برای مسابقات قرار ندارد و با ورزشكاران دیگر اسپانیایی به لندن سفر نخواهد كرد.

نادال خاطرنشان كرد كه این تصمیم دشوار را برای لطمه نزدن به تنیس اسپانیا گرفته است و در این راستا ادامه داد كه وی به تنیس بازان دیگر اسپانیایی فكر می‌ كند و نمی‌ تواند از روی غرور به بازی ها برود، زیرا باید به آنچه كه برای ورزش اسپانیا خوب است فكر كند.

تنیس باز اسپانیایی افزود كه وی به نفع تنیس اسپانیا عمل كرده و می‌ خواهد كه ورزشكار دیگری كه وضعیت جسمی‌ مطلوبتری برای مسابقات داشته باشد، در المپیك شركت كند.

وی یاد آور شد كه تا آخرین لحظه به سعی‌ و كوشش خود در آمادگی و تمرینات ادامه داد اما به دلیل مصدومیتش در تاندون های زانو موفق نشد كه به وضعیت مطلوب برسد.

نادال كه قرار بود در مراسم افتتاحیه بازی های المپیك پرچمدار اسپانیا باشد، گفت كه امروز روز تلخی‌ برای او است.

وی گفت: امروز یكی‌ از تلخترین روزهای زندگی‌ ورزشی من است، زیرا شاید یكی‌ از بزرگترین آرزو و مهمترین لحظه ام، پرچمداری هیأت اسپانیایی در مراسم افتتاحیه بازیهای المپیك لندن بود و حال می‌ توانید تصور كنید كه گرفتن این تصمیم چقدر برای من دشوار بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین