کد خبر: ۱۶۴۵۶۰
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۳

لیگ‌برتر؛ برتری سپاهان و توقف تراکتورسازی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدافع عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های كشور كار خود را در دوازدهمین دوره این مسابقه ها با برتری برابر مس كرمان آغاز كرد. 

سپاهان اصفهان كه 3 عنوان قهرمانی متوالی لیگ را در كارنامه دارد با یك گل برابر نماینده كرمان به برتری دست یافت تا نخستین 3 امتیاز فصل را از آن خود كند.

'هادی تامینی' مدافع اهل انزلی سپاهان در دقیقه 47، برای طلایی پوشان گلزنی كرد تا شاگردان 'زلاتكو كرانچار' از مس كرمان پیشی بگیرند.

در ادامه مسی ها تلاش زیادی برای جبران این نتیجه به كار بستند اما خط دفاعی مستحكم سپاهان اجازه گلزنی را به شاگردان 'ابراهیم قاسمپور' نداد.

'استفان بارتز' مدافع اهل صربستان و 'رضا عنایتی' هر دو از مس كرمان در این دیدار با كارت زرد جریمه شدند.

این دیدار در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان و در حضور 3 هزار تماشاگر برگزار شد.

سایپا در یك بازی خشن تراكتورسازی را متوقف كرد 

تیم فوتبال سایپا با ارائه یك بازی خشن، میزبان خود تراكتورسازی تبریز را در هفته نخست لیگ برتر باشگاه های كشور متوقف كرد.

به گزارش ایرنا، در این دیدار بازیكنان سایپا با ارائه فوتبالی خشن بارها تراكتوری ها را با تكل های خطرناك متوقف كردند كه 'تورج حق وردی' داور این بازی مجبور شد 'سعید دقیقی'، 'كاوه رضایی'، 'مجید ایوبی'، 'كاظم برجلو' و 'محسن یوسفی' را با كارت زرد جریمه كند.

تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر باشگاه‌های كشور در هفته نخست دوزادهمین دوره این رقابت ها نتوانست نمایش چندان مطلوبی داشته باشد و در حضور گسترده هواداران خود كه ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز را یكدست سرخ پوش كرده بودند برابر سایپا به تساوی بدون گل رضایت داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین