کد خبر: ۱۶۴۵۶۷
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۱ - ۰۰:۱۷

استقلال بدون قلعه‌نويی آلومينيوم را برد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تيم فوتبال استقلال ليگ برتر را با پيروزي آغاز كرد. 

در آخرين ديدار هفته نخست رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال، آبي‌هاي تهران در ورزشگاه آزادي ميزبان تيم آلومينيوم هرمزگان بودند و در نهايت در حالي كه سرمربي خود را در كنار خود نمي‌ديدند، با يك گل به برتري رسيدند.

امير قلعه‌نويي كه در اين فصل بار ديگر به استقلال بازگشته، به دليل محروميت در زمان حضورش در تراكتورسازي در اين بازي نمي‌توانست روزي نيمكت استقلال بنشيند و از روي سكوها كار شاگردانش را دنبال كرد شرايطي كه براي همتاي او در آلومينيوم هرمزگان يعني اكبر ميثاقيان هم وجود داشت و هر دو از جايگاه ويژه بازي را تماشا كردند.

استقلال در اين بازي با تك گل فابيو جانواريو (55) آلومينيوم را شكست داد تا با پيروزي ليگ دوازدهم را آغاز كرده باشد. امجد شكوه‌مقام و داوود دانش‌دوست از آلومينيوم و حنيف عمران‌زاده از استقلال در اين بازي كارت زرد گرفتند.

به گزارش ایسنا، يكي از نكات جالب ديدار استقلال و آلومينيوم، نحوه پوشش تلويزيوني اين بازي از سوي مسئولان صداوسيما بود به طوري كه اين بازي از بالا فيلم‌برداري مي‌شد كه باعث مي‌شد تبليغات دور زمين كه متعلق به فدراسيون فوتبال است به خوبي ديده نشود. انجام اين كار از سوي صداوسيما بدون شك به رابطه نه چندان خوب اين سازمان با فدراسيون فوتبال كه چند سالي است وجود دارد و اخيرا به خاطر عدم توافق دو طرف بر سر مبلغ حق پخش بيشتر هم شده است دامن خواهد زد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین