کد خبر: ۱۶۴۷۷۲
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۳

عرضه نامحدود مرغ در نمایشگاه‌ها تا ۱۱شب/ آخرین قیمت مرغ، لبنیات، روغن و برنج

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ید‌الله صادقی اظهار داشت: مرغ منجمد به اندازه کافی در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا بین مردم توزیع می‌شود و تا زمانی که مردم مراجعه کنند مرغ به آنها داده می‌شد و حتی یک نفر هم نمی‌توانید پیدا کنید که با دست خالی از نمایشگاه برگردد و یا هر مقدار که مرغ خواسته باشد خریداری نکند.

وی افزود: در روزهای اول نمایشگاه مرغ گرم را با قیمت 4650 تومان توزیع می‌کردیم اما چون ازدحام زیاد بود احتمال خرابی مرغ وجود داشت لذا مرغ گرم را به سازمان میادین میوه و تره‌بار منتقل کردیم و به طور متوسط روزی 200 تا 250 تن مرغ گرم با همین قیمت در میادین میوه و تره‌بار عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران اظهار داشت: متوسط قیمت مرغ در استان تهران روز گذشته 6 هزار و 900 تومان و در شهر تهران 7 هزار تومان بوده است.

وی در واکنش به این سؤال که آنطور که انتظار می‌رفت قیمت مرغ در تهران کاهش پیدا نکرده است گفت: ما سعی می کنیم براساس امکانات و موجودی که داریم سیاست‌هایمان را اجرا کنیم اما واقعیت این است که تولید به اندازه کافی نیست.

* کمبودی در لبنیات نداریم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: 50 درصد ظرفیت کارخانجات 3 قلم کالای پرمصرف لبنی را تولید و توزیع می‌کنند.

وی افزود: شیر با بسته‌بندی نایلونی 900 گرمی 900 تومان با بطری پلاستیکی یک لیتری هزار و 200 تومان، ماست یک و نیم درصد در ظرف 900 گرمی 1200 تومان و در ظرف یک کیلویی 1300 تومان، پنیر UF چرب 400 گرمی با قیمت 2 هزار و 400 تومان در تمام واحدهای صنعتی سطح شهر تهران عرضه می‌شود.

وی در واکنش به این سؤال که آیا گزارشی در خصوص کمبود عرضه داشته‌اید یا خیر گفت: به طور مرتب میزان تولید کارخانجات و نحوه توزیع را در پایتخت رصد می‌کنیم و تاکنون هیچ گونه کمبودی گزارش نشده است.

صادقی گفت: در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا قیمت محصولات لبنی با 5 درصد تخفیف عرضه می‌شود اما سایر اقلام مواد غذایی تا 15 درصد تخفیف دارند.

* برنج درجه یک در نمایشگاه 3 هزار و 500 تومان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در خصوص تنظیم بازار برنج اظهار داشت: برنج درجه یک ایرانی با قیمت حداکثر 3 هزار و 500 تومان در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا عرضه می‌شود و همچنین سایر برنج‌های ایرانی نیز از حداقل قیمت 2 هزار تومان شروع می‌شود.

وی افزود: برنج هندی با قیمت هزار و 800 تا 2 هزار و 300 تومان در نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا عرضه می‌شود.

صادقی گفت: قیمت متوسط برنج در سطح شهر تهران بین 4 تا 4 هزار و 500 تومان است.

وی افزود: یکی از دلایل افزایش قیمت برنج این است که در آخرین روزهای باقی‌مانده تا فصل برداشت هستیم و پس از برداشت برنج داخلی قیمت‌ها به حالت قبل باز می‌گردد.

* عرضه روغن با 10 درصد تخفیف در نمایشگاه‌ها

به گزارش فارس ،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: انجمن روغن‌نباتی با هماهنگی که کارخانجات انجام داده است انواع روغن را در عرضه مستقیم کالا با 10 درصد تخفیف عرضه می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
0
0
شیر 1600 تومن،نه 1200 تومن.همین الان خریدم
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
0
0
ديروز رفتم مغازه 3 تا شير برداشتم صاحب مغازه گفت چه خبره يکي بيشتر نميدهم گفتم چه خبر شده شير در اين مملکت سهميه اي شده گفت شير نيست گفتم تا ديروز که کسي شير نمي خريد اينهمه شير بود به يکباره چه خبر شد....
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین