کد خبر: ۱۶۵۷۷۳
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۸

پيروزی يک‌نيمه‌ای پرسپوليس در آزادی/ اعتراض پرسپوليسی‌ها به جايگاه هواداران گهر و دخالت نيروی انتظامی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هواداران تيم فوتبال گهر در بازي تيم خود مقابل پرسپوليس طوري از تيم‌شان حمايت كردند كه تا به حال هواداران كمتر تيمي در مقابل سرخابي‌ها اين طور تيم‌شان را تشويق كرده بودند. 

ديدار تيم‌هاي گهر دورود لرستان و پرسپوليس در حالي در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود كه حدود 30 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند و در اين ميان 5 هزار نفر هوادار تيم فوتبال گهر هستند. طبق برنامه بازي‌ها گهر ميزبان اين بازي است با اين حال از آنجا كه هنوز گهر نتوانسته ورزشگاه خانگي خود را به شرايط مناسب براي برگزاري بازي‌ها برساند ديدارهاي خانگي‌اش در خارج از لرستان برگزار مي‌شود.

پيش از آغاز بازي در زماني كه بلندگوي ورزشگاه قصد داشت بازيكنان دو تيم را معرفي كند، هواداران گهر آنچنان جو سنگيني در ورزشگاه به وجود آورده بودند كه هواداران پرسپوليس كمتر به ياد داشتند يك تيم شهرستاني در ورزشگاه آزادي اين طور تيم خود را تشويق كند.

با اين حال از آنجا كه ميزبان قانوني اين بازي گهر است، هواداران اين تيم با شور و شوق تمام تيم تازه ليگ برتري شده خود را طوري تشويق كردند كه پرسپوليسي‌ها هم به خود آمدند و در زمان تشويق بازيكنان تيم خودشان همه با هم يكصدا به حمايت از بازيكنان سرخ‌پوش پرداختند.

يكي از حاشيه‌هاي جالب اين بازي اعتراض هواداران پرسپوليس به قرار گرفتن هواداران گهر در سكوي كنار جايگاه ويژه ورزشگاه يعني جايگاه شماره 8 و دو جايگاه كناري آن بود كه پس از اعتراض برخي هواداران پرسپوليس و انتقاد گهري‌ها از اعتراض پرسپوليسي‌ها، نيروي انتظامي وارد شد و دو طرف را آرام كرد.

در تركيب پرسپوليس شهاب گردان، سيد جلال حسيني، حسين ماهيني، محسن بنگر، مهرداد پولادي، محمد نوري، اميرحسين فشنگچي، علي كريمي، روبرتو سوسا، محمد قاضي و كريم انصاري فرد بازي مي‌كنند.

در تركيب تيم ميزبان نيز شهرام مهربان، عليرضا محمد، امير تركاشوند، ساشا كلونجا، مجيد باجلان، تقي نائيني، مجيد خدابنده‌لو، هاملت ميختاريان، محمدرضا خرسندنيا، هادي ركابي و آرمان قاسمي بازي مي‌كنند.

پرسپوليسی‌ها توصيه كريمی را رعايت نكردند 


بیش از 60 هزار نفر در ورزشگاه آزادی دیدار تیم های پرسپولیس و گهر را از نزدیک می‌بینند.

با آغاز بازی تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه رفته رفته در ورزشگاه بیشتر شد. در حال حاضر(بين نيمه) بیش از 60 هزار نفر در ورزشگاه آزادی تماشاگر بازی هستند که سهم تماشاگران تیم گهر در این میان 7 الی 8 هزار نفر بود.
هواداران تیم لرستانی به همراه مهدی تارتار مربی گهر از آغاز بازی به نحوه قضاوت تورج حق وردی اعتراض داشتند.

هواداران پرسپولیس با سر دادن شعار علیه جواد نکونام از کاپیتان تیم خود یعنی علی کریمی حمایت کردند. اين در حالي است كه كريمي در تمرينات گذشته پرسپوليس از هواداران اين تيم خواسته بود، احترام نكونام را حفظ كرده و از سر دادن شعار عليه بازيكن جديد استقلال خودداري كنند.

آنها همچنین بارها پس از گل نخست پرسولیس رویانیان را مورد تشویق خود قرار دادند.

هواداران گهر پرچم بزرگی در ضلع جنوب غربی ورزشگاه پهن کرده و حمایت خود را از گهر اعلام کرده‌اند.

کارلوس کی روش و مارکار آقاجانیان بازی را از نزدیک می بینند.

پای انصاری‌فرد به گل باز شد

پاي كريم انصاري فرد بعد از دو هفته به گل باز شد تا نيمه نخست ديدار پرسپوليس و گهر با نتيجه يك بر صفر به سود پرسپوليس به پايان برسد. 

پس از آنكه پرسپوليس در هفته دوم به فجر سپاسي باخت انتقادهاي فراواني به نحوه عملكرد شاگردان مانوئل ژوزه مطرح شد. بازيكنان پرسپوليس با اين فشار رواني امشب از ساعت 22:30 در ورزشگاه آزادي به مصاف گهر شهرداري دورود رفتند و در پايان نيمه نخست موفق شدند حريف تازه‌واردشان به ليگ برتر را با نتيجه يك بر صفر شكست دهند.

تنها گل پرسپوليس را در اين ديدار كريم انصاري فرد در دقيقه 15 و به صورت چكشي وارد دروازه تيم ميزبان كرد. كريم انصاري فرد هم پس از دو هفته ناكامي در گلزني زير فشار قرار داشت اما اين گل او توانست تا حدودي از فشارها بر روي او كاسته و شرايط بهتري را برايش رقم بزند.

از اين بازي حدود 30 هزار تماشاگر ديدن مي‌كنند. تيم گهر به دليل نامناسب بودن وضعيت ورزش خانگي مجبور است ديدارهاي نيم فصل نخست خود را در خارج از لرستان برگزار كند و به همين خاطر با وجود ميزبان بودن در هفته سوم اين تيم مجبور بود در ورزشگاه آزادي از پرسپوليس ميزباني كند.

حضور پرشور تماشاگران لرستاني نكته جالب توجه نيمه نخست اين بازي بود. خبرنگار ايسنا از ورزشگاه آزادي گفت كه تشويق‌هاي تماشاگران لرستاني از تيم‌شان در دقايق ابتدايي بازي، هيجان فراواني را به ورزشگاه آزادي آورد. بنابر اين گزارش نوع تشويق هواداران گهر در ورزشگاه آزادي در نوع خود كم سابقه است.

تركيب ابتدايي دو تيم:

گهر دورود: شهرام مهربان، عليرضا محمد، امير تركاشوند، ساشا كلونجا، مجيد باجلان، تقي نائيني، مجيد خدابنده‌لو، هاملت ميختاريان، محمدرضا خرسندنيا، هادي ركابي و آرمان قاسمي

پرسپوليس: شهاب گردان، سيد جلال حسيني، حسين ماهيني، محسن بنگر، مهرداد پولادي، محمد نوري، اميرحسين فشنگچي، علي كريمي، روبرتو سوسا(سامان آقازماني)، محمد قاضي و كريم انصاري فرد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
0
0
گل مردود گهر یعنی اینکه همیشه حق تیم های شهرستانی به این راحتی خورده میشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
0
0
موضوع اینجاست که تماشاگران و هواداران هیچوقت کم نذاشتند توی سرما و گرما همیشه هوار هوارشونو کردند . متاسفانه این بازیکنان هستند که همیشه کم گذاشتند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین