کد خبر: ۱۶۶۱۲۹
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۰
در دیدار مبلغین و مدرسین حوزه‌های علمیه کاشان

آیت‌الله یثربی: عزت روحانیت شیعه در معرض خطر است

روحانیت شیعه هیچ‌گاه امضا‌کننده عملکرد زشت و اشتباهات نابخشودنی دیگران نیست
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب- سرویس سیاسی: حضرت آیت‌الله یثربی در دیدار مبلغین و مدرسین حوزه‌های علمیه کاشان در ابتدای سخنانشان ضمن تسلیت رحلت ام المومنین حضرت خدیجه کبری علیهاالسلام، جامعه اسلامی را به سمت عقلانیت دینی دعوت نمودند. 

به گزارش آفتاب، رئیس حوزه علمیه کاشان اظهار داشت: راه ورود به پیشگاه حضرت حق تعالی از متون قرآن و آیات کریمه استخراج می شود و اگر بخواهیم به این طریق بزرگ و شریف ورود نماییم باید از راه تمسک به امام عصر (عج) انجام پذیرد و جز راه اهلبیت (ع) هر راه و مکتب و هر نظریه دیگری انحراف است و نباید به آن وارد شد. 

وی با بیان اینکه وجود نازنین حضرت مهدی (عج) نگهدارنده آسمان و زمین است، افزود: همانگونه که در زیارت جامعه کبیره می خوانیم خداوند سبحان بوسیله ی جایگاه رفیع آن امام گرام زمین و آسمان را برپا نگه داشته است؛ لذا نباید اشتباه کرده و درب خانه باب المراد را رها کرده و به درب خانه بندگان خدا برویم که این خطائی بس نابخشودنی است و عاقبت آن بیهودگی و هلاکت است.

آیت‌الله یثربی در بخش دیگر سخنان خود با ابراز ناراحتی از اوضاع اقتصادی جامعه اسلامی و مشکلات معیشتی مردم گفت: عزت روحانیت شیعه در معرض خطر است و نااهلان دین‌ستیز، ریشه تمام مشکلات فعلی را حاکمیت روحانیت دانسته‌اند، اما باید گفت: روحانیت شیعه هیچ‌گاه امضا کننده عملکرد زشت و اشتباهات نابخشودنی دیگران نیست و همواره نگهداری از کلمه الله و مکارم و کمالات اخلاقی و مبانی توحیدی و کمک به مستمندان را سرلوحه اعمال خویش قرار داده است.

لازم به ذکر است حاضرین روزه خود را در محضر حضرت آیت الله یثربی (مدظله) افطار کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
0
0
درود بر روحانیت مظلوم و مستقل شیعه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
0
0
آیا جرم کسیکه در برابر نا برابری ها سکوت می کند و نسبت به خیانت ها چشم خود را می بندد بسان خود خیانتکاران نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
0
0
سلام ، انشاءالله که همه مسئولین ، مردم در هر قشر و کاری ،
و همه و همه و همه ، به این نتیجه برسیم که :
دین به عمل است ، و نه به حرف .
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
0
0
احسنت بر ایشان که در عوض قرار گرفتن در جایگاه توجیه گران ، سخنگوی مردم هستند و از امضا نکردن عملکرد غلط و زشت دیگران توسط روحانیت اصیل می گویند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین