پایگاه خبری آفتاب
۰۷ /تير /۱۴۰۵
Sunday 28 June 2026
کد خبر:۱۶۶۷۵۸
۱۸:۵۳
۱۳۹۱/۰۵/۱۷

اعتراض ایران به فدراسیون جهانی کشتی

۱۸:۵۳
۱۳۹۱/۰۵/۱۷
به گزارش آفتاب نیوز، آفتاب: مسئولان ورزش کشورمان که در سالن محل برگزاری مسابقات کشتی سی امین دوره بازیهای المپیک حضور داشتند پس از ناداوری علیه سعید عبدولی به فدراسیون جهانی کشتی اعتراض کردند.

به گزارش مهر،محمد عباسی و محمد علی آبادی وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک ایران پس از شکست ناعادلانه سعید عبدولی برابر کشتی گیر فرانسوی که به خاطر اشتباهات داوری بود، در نامه ای به فدراسیون جهانی کشتی اعتراض کردند. عباسی و علی آبادی تاکید کردند که در این کشتی حق کشتی گیر ایران ضایع شده است.
گزارش خطا
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
سعید عبدولی عزیز برای ما اقای مارتینتی و کمییته داوران المپیک باختنند.شما.طلایی ترین کشتی گیر ایران هستید.اون داور ایرنی که گفته داور بلاروس قضاوتش درست بوده ،به چه قیمتی وجدان و شرف ملی خودش و فروخته.به قیمت برگشتن به تشک و قضاوت کردن.کاش از ملت و سعیدعبدولی یک معذرت خواهی بکنه،شاید کمی از این بی مهری جبران بشه.به امید پیروزی و سرافرازی تمامی فرزندان ایران زمین
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
به قول معروف نوشدارو بعد ار مرگ سهراب
اخه اعتراض دیگه الان چه فایده،مسئولای ایرانی باید همون جا یکاری میکردند تا نتیجه را برگردونند،دیگه هیچ کاری مدال طلا را برای ما برنمیگردونه و خود اقای عبدولی دیگه ناراحتیشون برطرف نمیشه
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
کاش همه ایرانی ها توی سایت مسابقات و فدراسیون کشتی اعتراض شونو بزارن.
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
از دید من بیننده درود بر غیرتت از دید گاه ملت ایران دود بر جوانمردیت که بارها و بارها توسط قضاوت اشتباه داوران با طرف حق این پهلوانان ضایع می گردد
پاسخ