کد خبر: ۱۶۸۲۸
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۸۴ - ۱۳:۱۵

فرمانده بسيج : جريان‌هاي سياسي كف روي آب هستند

آفتاب‌‌نیوز : سردار محمد آقامير در جلسه توديع و معارفه چند تن از مسئولين ناحيه‌هاي مقاومت بسيج تهران بزرگ با اشاره به نگراني‌هاي سياسي موجود چند سال گذشته و تعامل و همكاري صميمانه مسئولين آموزش و پرورش با مسئولين بسيج دانش آموزي تصريح كرد: جريان‌هاي سياسي كف روي آب و بي‌ثبات هستند. 

وي با تاكيد بر داشتن نگاه تكليف گرا در انجام وظايف اظهار داشت: با تدبير حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب، نگاه تكليف گرا فراگير شده است و همين نگاه، تمام اقشار مردم ايران را در جريان بقا و ثبات انقلاب و نظام جمهوري اسلامي صاحب نقش كرده است. 

آقامير گفت: همين نگاه در آموزش و پرورش سبب شد تا نگاه‌هاي تنگ نظرانه و سياسي ناكام بماند و فرهنگيان و دانش آموزان ما، آنجا كه لازم بود حضوري فعال و شور انگيز داشته باشند. 

وي بيان داشت: هر چه كه از عمر انقلاب و فراز و نشيب‌هاي سياسي و امنيتي آن مي‌گذرد، بيشتر به عمق اثر بخشي نگاه تكليف گرائي در زواياي تصميم سازي‌ها و تصميم گيري‌ها پي‌مي‌بريم. 

در اين مراسم محمد سراج كه پيش از اين مسئوليت فرمانداري اسلامشهر را بر عهده داشت به عنوان فرمانده ناحيه مقاومت بسيج دانش آموزي تهران معارفه گرديد.
 
پيش از وي محمدتقي عصار فرمانده فعلي مراكز آموزش ناجا، اين مسئوليت را بر عهده داشت. همچنين در اين مراسم جابر فضلي كه قبلاً جانشين ناحيه مقاومت بسيج دانش آموزي بود در سمت رئيس سازمان بسيج فرهنگيان معرفي شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین