کد خبر: ۱۶۸۲۹۰
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۴

تا عیدقربان‌ چادر ‌زلزله ‌زدگان‌ به ‌خانه‌ تبدیل ‌می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: دولت و مسئولان استانی هم قسم شده‌اند از عید فطر تا عید قربان چادر‌های مناطق زلزله‌زده را به خانه‌های مستحکم تبدیل کنند و این ماموریت بر عهده بنیاد مسکن قرار داده شده است.

احمد علیرضا‌بیگی امروز سه شنبه در جمع مردم هریس تصریح کرد: برای هر 50 واحد مسکونی یک مهندس ناظر در نظر گرفته شده تا خانه‌های آسیب‌دیده به صورت زیربنایی و با رعایت اصول مهندسی ساخته شوند.

وی با اشاره به حضور 74 هزار زلزله‌زده در زیر چادر‌ها، گفت: امروز در مرحله استقرار سرویس‌های بهداشتی و حمام سیار هستیم.

استاندار آذربایجان شرقی تحقق آرامش و شرایط ایده‌آل برای زلزله‌‌زدگان را نیازمند یاری ملت دانست و یادآور شد: دغدغه فکری رئیس جمهور معطوف به مناطق زلزله‌زده است و حل مشکلات مردم این مناطق را در قالب مصوبات هیئت دولت پیگیری می‌کند.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در جمع زلزله‌زدگان، گفت: مقام معظم رهبری با حضور در این مناطق و بررسی مشکلات و نحوه امدادرسانی ثابت کردند که ایران یکپارچه است.

علیرضا‌بیگی افزود:‌ این حضور نشان داد که آسیب‌دیدگان زلزله‌زده تنها نیستند و جهان اسلام یکپارچه است و ظالمین را با اتحاد و همدلی از تخت به زیر خواهد کشید.

وی با اشاره به فرصت‌طلبی برخی از این زلزله،‌ اظهار کرد: آمریکا از هر فرصتی برای خدشه دار کردن وحدت ملت ایران استفاده می‌کند ولی همدلی مردم موجبات ناامیدی استکبار را فراهم کرده است.

به گزارش مهر،علیرضابیگی ادامه داد: دولت و مسئولان استانی سعی دارند مردم به آرامش برسند و در دستیابی به این هدف از هیچ امری فروگذار نیستند.

وی با بیان این که همت دولت رفع مشکلات مردم این مناطق است، گفت: مصوبات هیئت دولت بستر رفاه مردم منطقه را فراهم کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین