کد خبر: ۱۶۹۰۸۴
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۰

پروازهای اهواز ـ تهران تا پايان برگزاری اجلاس سران عدم تعهد متوقف شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:  وحيد خادمي اظهار كرد: به مناسبت برگزاري اجلاس‌سران جنبش عدم تعهد، از 31 مردادماه پروازهاي تهران از مبدأ اهواز لغو شده است. 

نائب رييس مجمع صنفي آژانس‌هاي هواپيمايي خوزستان از توقف كليه پروازهاي اهواز ـ تهران تا پايان برگزاري اجلاس‌سران جنبش عدم تعهد در استان خبرداد.

به گزارش ایسنا، وحيد خادمي اظهار كرد: به مناسبت برگزاري اجلاس‌سران جنبش عدم تعهد، از 31 مردادماه پروازهاي تهران از مبدأ اهواز لغو شده است.

وي افزود: پس از اتمام اين اجلاس پروازهاي مسير اهواز‌ـتهران از سر گرفته مي‌شود و به روال گذشته باز مي‌گردد.

خادمي تصريح‌كرد: ‌از ابتداي شهريورماه دور دوم سفرهاي تابستاني در استان آغاز شده و به همين مناسبت ظرفيت پروازهاي استان به‌ويژه در مسير اهوازـ مشهد افزايش يافته است.

نائب رييس مجمع صنفي آژانس‌هاي هواپيمايي خوزستان عنوان‌كرد: ‌علاوه بر مسافران خوزستاني كه به مقصد مشهد مقدس سفر مي‌كنند، شيعيان عراقي نيز از كشور عراق و از طريق اهواز به مشهد اعزام مي‌شوند.

وي ادامه‌داد: پيش از اين هر هفته 10 پرواز مسير اهوازـ مشهد صورت مي‌گرفت كه هم‌اكنون به دليل افزايش تقاضا و حجم بالاي سفر به مشهد مخصوصا با ورود شيعيان عراقي به استان، تعداد پروازها در هر هفته به 20 پرواز رسيده است.

خادمي بيان‌كرد: هم‌اكنون دلال‌ها وارد بازار پروازهاي اهوازـ مشهد شده‌اند و با فروش بليط به 2 برابر قيمت و با همكاري شركت‌هاي هواپيمايي پروازهاي اهوازـ مشهد را به نفع مسافران عراقي تصاحب مي‌كنند.

نائب رييس مجمع صنفي آژانس‌هاي هواپيمايي خوزستان گفت:‌ نرخ بليط رفت و برگشت اهوازـ مشهد 218 هزار تومان است كه دلال‌ها آن را با قيمت 250 تا 300 هزار تومان به فروش مي‌رسانند.

وي افزود: ‌ظرفيت پروازهاي اهوازـ مشهد بسيار پايين است و در اين روزها به دليل بالابودن حجم تقاضا، اين ظرفيت در مدت كوتاهي تكميل مي‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
0
0
پرواز اهواز مشهد چه ربطي به اهواز تهران دارد!! شركت هاي هواپيمايي موظف هستند براساس برنامه اعلام شده و خطوط پروازي به مردم خدمات ارائه كنند، آنها لطف نمي كنند كه در ازاي دريافت وجه بليط مي فروشند. اگر به علت اجلاس پرواز تعطيل مي شود بايد همه پروازها از همه مقاصد سرنوشت يكساني داشته باشد،‌چرا اهواز مستثني شده؟
در مورد فروش بليط در بازار آزاد هم مگر آژانس مي تواند بليط براي خودش نگه دارد؟؟ بليط به صورت آنلاين از سراسر ايران قابليت خريد و ابطال را داراست و اگر هم آژانسي جايي را باطل كند ممكن است در همان لحظه در استان ديگر آن بليط به اسم ديگري ثبت و صادر شود، با حضور تشخص هويت در فرودگاهها هم امكان استفاده از بليط صادر شده به نام يك نفر براي فرد ديگر نيست!‌ پس پيدا كنيد پرتغال فروش را!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین