کد خبر: ۱۶۹۱۸۵
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۱
قائم مقام وزير خارجه مصر تاكيد:

اهميت كنفرانس تهران براي ايجاد صلح جهاني

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عزّالدين رمزي سه شنبه در سخناني در نشست وزراي خارجه جنبش عدم تعهد كه امروز در تهران آغاز به كار كرد، گفت: تلاش براي ايجاد صلح و ثبات اهدافي است كه اين جنبش بر اساس آنها تاسيس شده است.

وي افزود: مصر خواستار ارائه توصيه هاي آشكار و مشخص از سوي اين نشست در باره اصلاح دستگاههاي سازمان ملل به عنوان مسئول حفظ صلح و امنيت بين المللي، عاري سازي جهان از سلاحهاي هسته اي و همه سلاحهاي كشتار جمعي، بالا بردن ارزشهاي جهاني دموكراسي و حقوق بشر، برخورد با پديده تروريسم بين المللي، ايجاد توسعه پايدار براي ملتها و حل و فصل بحرانهاي داخلي و منطقه اي در تعدادي از مناطق جهان است.

رمزي خاطرنشان كرد: در راس اين بحرانها، مسئله ظلم به ملت فلسطين قرار دارد موضوعي كه همواره در مركز توجه جنبش عدم تعهد بوده و هست.

قائم مقام وزير خارجه مصر گفت: اين جنبش از زمان تاسيس آن از حقوق مشروع ملت فلسطين براي ايجاد كشور مستقل در مرزهاي 4 ژوئن 1967 به پايتختي قدس شريف حمايت كرده است.

به گزارش العالم،رمزي ابراز اميدواري كرد كه تهران در زمينه همبستگي هرچه بيشتر اعضاي اين جنبش و افزايش دستاوردهاي آن گام هاي موفقي بردارد و آرزوها و آرمانهاي ملتهاي عضو را محقق سازد و نقش جنبش را در صحنه بين المللي تقويت كند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
0
0
به نام خدا ، صلح جهانی ، قشنگ ترین واژه برای کشورما ، به عنوان ، یک کشور مسلمان است ، که در آن ، ما مردم با عشق وافر ، به کتاب بزرگ قرآن ، و اهداف بزرگ آن ، که عشق ، صلح و دوستی است ، خیلی بهتر می توانیم ، خود را به جامعه جهانی معرفی کنیم ، تا اینکه بخواهیم با خشونت و بی عدالتی و بی احترامی به جامعه جهانی ، با همه مردم دنیا مقابله کنیم .
باید بافرهنگ قرآن ، که صلح و عشق و دوستی است و هدفش ،زبان مسالمت آمیز و بحث های منطقی با همه می باشد ، با صفات عالیه انسانی ، به روابط بین المللی خود ، رنگ و رویی تازه داد.
در داخل هم ، با عدالت ، منصفانه و صادقانه رفتار کردن با مردم ، که ، عین سیاست است ، روابط برقرار کنیم ، چون این مردم هستند که پایه های اساسی یک حکومت را تشکیل می دهند و حافظان اصلی هر رژیمی ، بعد از خداوند ، مردم ،
می باشند .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین