کد خبر: ۱۶۹۳۲۴
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۱

برای نخستین بار در اصفهان؛ برق‌رسانی خورشیدی به روستای گوکان فریدون‌شهر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرماندار فریدونشهر از برق‌رسانی خورشیدی به روستای گوکان از توابع دهستان پشتکوه برای نخستین بار در سطح استان اصفهان خبر داد.

به گزارش ایسنا، در فریدونشهر، مهدی سلیمی روز گذشته(سه شنبه) به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران شهرستان اظهارکرد: در دولت‌های نهم و دهم خدمت‌رسانی به روستاهای کشور نسبت به دهه‌های گذشته بی‌سابقه بوده و امسال نیز در این شهرستان طرح هادی در هشت روستای این منطقه اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه درآمد و معیشت بخش عمده مردم شهرستان فریدونشهر از طریق کشاورزی و دامداری تامین می‌شود، خاطرنشان کرد: در سال جاری در بخش کشاورزی 16 طرح عمرانی و آبادانی در قالب آبیاری بارانی، لوله گذاری و همچنین کانال انتقال آب اجرا شده است.

فرماندار فریدونشهر با بیان اینکه در آینده‌ای نزدیک 72 واحد مسکن مهر به متقاضیان واگذار می‌شود، تاکید کرد: ساخت و ساز مسکن مهر در فریدونشهر نسبت به سایر شهرستان‌ها بسیار متفاوت بوده و برای خاکبرداری و تسطیح زمین هزینه‌های هنگفتی به دلیل شیب تند دامنه کوه از علل تاخیر در واگذاری این واحدها بوده است.
سلیمی افزود: در بخش عمران شهری در دو شهر برف انبار و فریدونشهر طرح‌هایی شامل احداث و تعویض بلوار، تکمیل محوطه ساختمان آتش نشانی، نرده‌گذاری خیابان‌های ملزوم، آسفالت معابر و همچنین به‌سازی و زیباسازی معابر و محله‌ها صورت گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین