کد خبر: ۱۷۰۴۱۰
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۹

قلعه‌نويی: با علی عسگر حرفی نزدم، ديگران را نمی‌دانم!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرمربي تيم فوتبال استقلال مي‌گويد شرايط تيمش روز به روز بهتر مي‌شود. هر چند كه به گفته او، استقلال به سه بخش تقسيم شده است كه شامل ملي‌پوشان، مصدومان و بازيكناني مي‌شود كه در تمرينات تيم حاضر مي‌شوند.

امير قلعه‌نويي در گفت‌وگو با يسنا، درباره شرايط استقلال اظهار كرد: با موجودي كه داريم بايد كار را ادامه بدهيم و در حال حاضر روند رو به رشدي را طي مي‌كنيم. هر چند كه تيم ما به سه بخش تقسيم شده است، يك بخش بازيكنان ملي‌پوشان‌مان هستند، بخش ديگر مصدومان‌مان و بخش سوم بازيكناني هستند كه در اختيار داريم و روز به روز شرايط بهتري را كسب مي‌كنند. در مجموع شرايط تيم ما خوب است اما دغدغه اين است كه مشكلات مالي برطرف نشده است، هر چند كه بازيكنان ما با انگيزه كار خودشان را دنبال مي‌كنند و مردانه كار مي‌كنند و از آنها ممنون هستم. با اين حال بايد هر چه زودتر هيات مديره با فتح‌الله‌زاده كه واقعا دست تنهاست همكاري كند تا سريعتر مشكلات مالي تيم برطرف شود.

وي درباره تركيب جديد هيات مديره باشگاه استقلال اظهار كرد: من فني هستم و درباره هيات مديره نبايد صحبت كنم. حتما درباره كساني كه انتخاب كرده‌اند، فكر شده است و همه از مديران ورزشي هستند و سابقه طولاني دارند. ضمن اينكه جا دارد از قديمي‌ها كه تلاش و زحمت زيادي كشيدند تشكر كنم اما به هر حال من سمت فني دارم و تلاش مي‌‌كنم انرژي‌ام را در اين قسمت بگذارم.

سرمربي استقلال درباره شرايط كيانوش رحمتي اظهار كرد: كادر پزشكي استقلال در حال انجام كارهاي پزشكي روي اين بازيكن است.

وي همچنين درباره تصميم بازيكنان ملي‌پوش مبني بر مصاحبه نكردن با رسانه‌ها گفت: بازيكناني كه اين تصميم را گرفتند حتما به اين مساله رسيدند كه نبايد مصاحبه كنند اما چيزي كه مي‌خواهم بگويم اين است كه هيچ جاي دنيا مطبوعات به اين شكل كار نمي‌كنند و در همه جا فوتبال را يك استثناء مي‌دانند و اين مساله طبيعي است. فوتبال را همه دوست دارند و رشته‌اي است تعيين‌كننده. حتي در مسائل سياسي دنيا نيز تاثيرگذار است، به همين دليل به اين رشته نسبت به ساير رشته‌ها بيشتر پرداخته مي‌شود و من مانده‌ام كه چرا بعضي‌ها مي‌خواهند در اينجا به اين شكل فوتبال را بزنند. اينكه بايد به رشته‌هاي ديگر بها داده شود درست است اما شما نگاه كنيد همين تماشاگراني كه براي ديدن تمرين استقلال مي‌آيند اگر به اينجا نيايند ممكن است به محيط آلوده‌اي كشيده شوند. اين جوانان دوست دارند كه اينجا بيايند و فكر مي‌كنم كساني كه اينگونه قلم مي‌زنند كارشناس نيستند و نه دلشان براي ورزش ايران مي‌سوزد و نه براي جامعه.

قلعه‌نويي ادامه داد: از مطبوعاتي كه از فوتبال انتقاد نابجا مي‌كنند مي‌خواهم درباره فوتبال ننويسند. اگر فكر مي‌كنند كارشان درست است، يك هفته درباره فوتبال مطلب ننويسند و به ايده خودشان پايبند باشند.

سرمربي استقلال درباره شايعه مذاكره اين باشگاه با حميد علي‌عسگر، بازيكن پرسپوليس گفت: در اينكه علي‌عسگر بازيكن بزرگي است، شكي نيست. او يكي از بازيكنان خوبي است كه در هر سه پست دفاع، هافبك و گوشت راست مي‌تواند بازي كند و بازيكني جوان و بانشاط است ولي درباره اينكه گفته مي‌شود باشگاه ما با او صحبت كرده است بايد بگويم من با او صحبتي نكردم اما او بازيكني خوب و آينده‌دار است و در گذشته هم جزء بازيكنان خوب پرسپوليس بوده است. درباره اينكه كسي با او صحبت كرده است خبري ندارم اما طبيعتا اگر بخواهيم با بازيكني صحبت كنيم و او با تيمي قرارداد داشته باشد يقينا به اين باشگاه نامه مي‌زنيم يا با مديرعامل آن صحبت مي‌كنيم و اين مساله هيچ اشكالي ندارد. ضمن اينكه سال گذشته هم چنين اتفاقاتي افتاد و به عنوان مثال با گنجعلي‌خاني صحبت كرديم و ميلاد فخرالديني را جذب كرديم. قانون نقل و انتقالات به اين شكل است و اگر بخواهيم بازيكني را جذب كنيم نيازي به پنهان‌كاري نداريم. ضمن اينكه در ليست تيم ما هم جايي براي جذب بازيكن وجود ندارد.

وي گفت: همچنين پس از داربي هم صحبت‌هايي درباره نوع جذب نكونام انجام شد كه كارشناسي نبود و ما اين بازيكن را سر وقت جذب كرديم. ضمن اينكه فكر مي‌كنم افرادي كه آن صحبت‌ها را مطرح كرده بودند از قانون بازيكن آزاد اطلاع نداشتند؛ قانوني كه پرسپوليسي‌ها هم طبق آن توانستند بازيكن كره‌اي‌شان را جذب كنند.

قلعه‌نويي درباره اينكه گفته مي‌شود يكي از بازيكنان خارجي استقلال نيم فصل از اين تيم جدا خواهد شد و فرد ديگري به جاي او جذب خواهد شد، تصريح كرد: فعلا با اين موجودي تا نيم فصل ادامه مي‌دهيم و اگر نيازي باشد در نيم فصل تصميم‌گيري خواهيم كرد. ضمن اينكه اگر با اين تعطيلاتي كه پيش آمد، شما متوجه شديد نيم فصل چه زماني خواهد بود، ما هم متوجه مي‌شويم!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین