کد خبر: ۱۷۰۵۸۴
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۷

پرونده «عقرب سیاه» به دادگاه رسید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس شعبه ۷۹ دادگاه کیفری استان تهران گفت: پرونده «عقرب سیاه» برای تصمیم‌گیری درباره اینکه حکم اعدام چگونه اجرا شود به دادگاه کیفری برگشت.

محمدرضا محمدی‌کشکولی رئیس شعبه ۷۹ دادگاه کیفری استان تهران و آخرین قاضی رسیدگی‌کننده به پرونده معروف به «عقرب سیاه» در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: واحد اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران پرونده «عقرب سیاه» را به دادگاه برگرداند.

وی ادامه داد: این پرونده به دادگاه کیفری بازگشته است تا درباره اینکه حکم اعدام در ملاءعام اجرا شود یا خیر تصمیم‌گیری شود.

رئیس شعبه ۷۹ دادگاه کیفری استان تهران در پایان گفت: طی امروز و فردا در مورد اینکه این حکم چگونه اجرا شود، تصمیم‌گیری می‌کنیم.

به گزارش فارس،حکم اعدام صادق مرادی معروف به «عقرب سیاه» که در سال ۸۶ اقدام به ربودن و آزار و اذیت تعدادی زن جوان در تهران کرده بود، مردادماه امسال در دیوان عالی کشور تأیید شد. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
0
0
اگر ملا عام نباشه مطمئن باشید خیلیها با توجه به تبرئه عجیب این جنایتکار اعدام رو باور نمیکنند از ما گفتن بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
0
0
به نظرم در بعضی از سایت ها صحبت از یک تاجر آهن بود که سعی میکرده با اعمال نفوذ جلوی جاری شدن حد اللهی را بگیرد ! آیا اگر چنین شخصی وجود دارد نباید به مردم معرفی شود؟ واگر شخصی سعی کند جلوی اجرای یک حد شرعی را که حکم مسلم اللهی میباشد بگیرد از لحاظ شرعی آیا نباید معرفی شود؟ ودر مورد او هم حد شرعی جاری شود.
امضائ: بنده خدا
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین