کد خبر: ۱۷۱۰۹۸
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۰:۳۶

طائب: اطلاعات رهبری درباره مغولستان از مسئول آن کشور هم بیشتر است/ رهبر ایران باید رهبر کل دنیا باشد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس قرارگاه عمار گفت: وقتی اسم مغولستان به زبان می‌آید همه بدی‌های آنها را می‌شناسند، در صورتی که رهبر انقلاب در دیدار با مسوولان این کشور خوبی‌هایی را از این کشور بیان کردند که نه تنها من، بلکه خود آن مسوول هم از آنها اطلاعی نداشت.

حجت الاسلام مهدی طائب، رئیس قرارگاه عمار با اشاره به قیام مردم مصر و بیان اینکه "چرا مردم مصر حسنی‌مبارک را به زمین زدند"، اظهار کرد: چون مردم مصر ابتدا فکر می‌کردند که همان کسی که به خدا ایمان دارد ریاست کشور را بر عهده دارد امام و هدایت‌کننده کشور نیز، است که البته بعد از اینکه متوجه شدند حسنی مبارک اصلا دین ندارد، او را به زمین زدند.

به گزارش دانشجو، وی با طرح این سوال که "تفاوت مقام معظم رهبری با سایر رهبران دنیا چیست" بیان داشت: اعتقاد ما این است که رهبر انقلاب اسلامی ایران باید رهبر کل دنیا باشد، زیرا در دنیا هیچکس به خوبی ایشان نیست.

وی با بیان اینکه دیدگاه ما نسبت به انتخاب رهبر ناسیونالیستی نیست تصریح کرد: ملاک ما برای انتخاب رهبر فردی از جامعه‌ای خاص نیست، بلکه شاخصه موردنظر ما برای رهبری دنیا عالم بودن است.

به گزارش دانشجو، طائب با اشاره به دیدار مسوولان کشور مغولستان در حاشیه اجلاس نم در تهران با مقام معظم رهبری اظهار کرد: وقتی اسم مغولستان به زبان می‌آید همه بدی‌های آنها را می‌شناسند، در صورتی که رهبری در دیدار با مسوولان این کشور خوبی‌هایی را از این کشور بیان کردند که نه تنها من، بلکه خود آن مسوول هم از آنها اطلاعی نداشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین