کد خبر: ۱۷۱۳۷۴
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۷

احمدی‌نژاد: اميدوارم با اصلاح نظم حاكم بر جهان ديگر شاهد آواره شدن انسان‌ها نباشيم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدي نژاد بعد از ظهر امروز (شنبه) در ديدار "آنتونيو گوتيرس" کميسر عالي سازمان ملل متحد در امور پناهندگان با بيان اين‌كه كميسارياي امور پناهندگان جزو معدود سازمان‌هاي بين المللي است كه خارج از خط مشي هاي تعيين شده نظام سلطه عمل مي كند، گفت: هيچ كس آواره شدن را نمي پسندد و آوارگي يك تحميل به انسانها و جوامع است كه تحت تاثير سياست هاي منطقه اي و جهاني رخ مي دهد و بهتر اين بود مي توانستيم نظام حاكم بر جهان را اصلاح كنيم تا ديگر هيچ فرد يا جامعه اي با معضل آواره شدن دست به گريبان نشود.

رييس جمهور فصل مشترك همه افراد را انسان بودن عنوان كرد و افزود: شرط اول انسان بودن، به رسميت شناختن انسانيت ديگران است، رسيدگي به آوارگان نيز يك كار عالي انساني است و همه بايد به عنوان يك وظيفه و عمل انساني به آوارگان در هر نقطه اي از جهان كمك كنند.

احمدي نژاد اظهار داشت: مردم ايران بيش از ظرفيت يك ملت، در قبال آوارگان مسئوليت پذيرفته است و آوارگان حاضر در خاك كشورش را برادران و خواهران خود مي داند.

رييس جمهور اظهار اميدواري كرد تا با كمك كميسارياي عالي امور پناهندگان سازمان ملل هر چه سريع تر نظم حاكم بر جهان اصلاح و عدالت حاكم شود و همه آوارگان جهان به كشورهاي خود بازگردند و پس از اين ديگر كسي آواره نشود.

به گزارش ايسنا، ‌"آنتونيو گوتيرس" کميسر عالي سازمان ملل متحد در امور پناهندگان نيز در اين ديدار با تشكر از بيش از 30 سال پذيرايي جمهوري اسلامي ايران از آوارگان افغاني، خطاب به دكتر احمدي نژاد تصريح كرد: استقبال و پذيرايي ملت ايران از آوارگان افغاني بسيار سخاوتمندانه بوده است و تصميمات دولت جنابعالي نيز در قبال آنان بسيار سازنده و برخاسته از اعتقادات مذهبي عميق ايرانيان است كه يقينا اجري بزرگ نزد خداوند خواهد داشت.

كميسر عالي سازمان ملل متحد در امور پناهندگان عملكرد كشورمان در پناه دادن به آوارگان افغاني و كمك به آنان را قابل ستايش توصيف و خاطرنشان كرد: همه كاري كه مجموعه اي نظير كميسارياي عالي امور پناهندگان سازمان ملل متحد براي كمك به آوارگان افغاني انجام مي شود در برابر كمكهاي ايران به اين افراد ناچيز است و از جامعه بين المللي درخواست داريم كمكهاي بيشتر و موثرتري به ايران در اين زمينه انجام دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
0
0
آقاي دكتر دنيا نياز به مديريت جنابعالي دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
0
0
اقای دکتر داخل رو بچسب دنیا رو ولش
ارز چنده ؟
سکه چنده ؟
حقوق ملتت چنده ؟
شیر و ماست چنده ؟
گوجه چنده ؟
هااااااااااااااااااا
نفت پیشکشت خیر و برکت رو هم از سر سفره هامون بردی
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
0
0
اسپند دود کنید تا

بترکه چشم حسود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!

!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین