کد خبر: ۱۷۱۶۹۷
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۵

چگونگي انتقال كارمندان و پيگيري دريافت زمين و حقوق

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: معاون حقوقي معاونت توسعه مديريت و منابع انساني رييس جمهوري با تشريح دلايل واگذاري كارهاي اجرايي انتقال كارمندان از پاييتخت، گفت: كارمندان براي انتقال بايد كار را از دستگاه مبدا و مرجع پيگيري كنند.

عبدالعلي تاجي در گفت و گو با ايسنا با بيان اين‌كه انتقال از تهران و سياست‌گذاري براي كاهش جمعيت تهران از وظايف معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني است، اظهار كرد:آن چيزي كه بنا به مصوبه هيات دولت به وزارت كشور واگذار شده است مربوط به مسائل اجرايي است.

وي در ادامه با بيان اين‌كه تعدادي از افرادي كه منتقل شده اند مشكل داشتند و از ابتدا بنا بود معاونان منابع انساني استانداري ‌ها به مشكل اين افراد رسيدگي كنند، گفت: در واقع مشكلات مربوط به حقوق و زمين بايد از طريق معاونان استانداري‌ها پيگيري مي‌شد و با توجه به اين كه استانداري‌ها از زيرمجموعه ها وزارت كشور هستند نامه‌نگاري‌ها تا حدودي كار را طولاني مي‌كرد بنابراين امور اجرايي و پيگيري به وزارت كشور منتقل شد.

تاجي با تاكيد اين‌كه كارمندان براي انتقال بايد كار را از دستگاه مبدا و مرجع پيگيري كنند، تصريح‌كرد:معاونان منابع انساني استانداري ها نيز كار را پيگيري مي كنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
0
0
اینها همه حرف است ما منتقل شدیم نه تنها زمین ووعده های دیگر محقق نشد بلکه حقوقمان نیز کاهش پیدا کرد. در حال حاضر تقاضای بازگشت به تهران را داده ایم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
0
0
آن بخشنامه تان را هیچ اداره ای قبول ندارد . کجا رفت وعده استخدام رسمی و پیمانی برای کارمندان منتقل شده؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین