کد خبر: ۱۷۲۰۳۱
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۸

احمدی‌نژاد: ملت ایران با همان روحیه دوران دفاع مقدس ایستاده است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: احمدی‌نژاد هفته دفاع مقدس را بیانگر اوج اتکای به خدا، استقلال و وحدت و انسجام ملت ایران دانست و گفت: دنیا بداند ملت بزرگ و با فرهنگ ایران با همان روحیه خودباوری، اعتماد به نفس و نگاه به حقوق ملت ها در دوران دفاع مقدس، همچنان ایستاده و از کرامت انسانی، عدالت در عرصه بین الملل و استقلال ملت های آزاده، صیانت می کند. 

به گزارش مهر، محمود احمدی‌نژاد در مراسم رژه نیروهای مسلح که در آغاز هفته دفاع مقدس در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) در حال برگزاری است گفت: بدون شک راه رسیدن به کرامت و عزت و آزادگی در دنیای کنونی همان مسیری است که ملت بزرگ ایران در سه دهه گذشته طی کرده است.

احمدی‌نژاد حاکمیت واقعی آرای ملت های جهان را رمز رسیدن به آرمان های بین المللی دانست و با اشاره به فداکاری های ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دفاع مقدس، دفاع از یک سرزمین، یک ملت و حتی یک مکتب نبود بلکه بالاتر از آن دفاع از حیثیت، حقوق، آزادی و شرف ملت های آزاده جهان بود.

احمدی نژاد در ادامه به زمینه های وقوع انقلاب اسلامی و ایثارگری های ملت ایران در آن دوره اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران در واقع بعد از سال ها استیلای نظام دیکتاتوری، تحت هدایت و راهنمایی های یک مرد آسمانی به وقوع پیوست و ملت ایران در پیروی از این مرد آسمانی یعنی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با دست خالی بر ضد دیکتاتورهای زمانه و افرادی که به دنبال پایمال کردن حقوق اولیه مردم بودند قیام کرد و فریاد آزادی سرداد. 

وی انقلاب اسلامی ایران را خروش ملی در برابر نظام سلطه برشمرد و افزود: در دوره دفاع مقدس نیز نظام منحط و ضدبشری عالم همه موجودیت خود را در برابر ملت بزرگ و با فرهنگ ایران اسلامی عرضه کرد و در مقابل این نظام ضدبشری، ملت ایران هم استعداد الهی خود را با اتکا به قدرت ملی، وحدت و انسجام همگانی در میدان حاضر کرد.

احمدی نژاد، فداکاری های ملت ایران در ایام جنگ تحمیلی را نمونه ای از ایثار و از خودگذشتگی همیشگی ملت این سرزمین برشمرد و گفت: دیدیم که در این ایام همه ارزش های دیکتاتورها و نظام ضدبشری که به بهانه های واهی ارائه شده بود رنگ باخت. 

وی هفته دفاع مقدس را بیانگر اوج اتکای به خدا، استقلال و وحدت و انسجام ملت ایران دانست و گفت: دنیا بداند ملت بزرگ و با فرهنگ ایران با همان روحیه خودباوری، اعتماد به نفس و نگاه به حقوق ملت ها در دوران دفاع مقدس، همچنان ایستاده است و از کرامت انسانی، اجرا و اعمال عدالت در عرصه بین الملل و استقلال ملت های آزاده، صیانت می کند.

احمدی‌نژاد در ادامه سخنان خود در مراسم رژه به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: کسانی که مدعی دفاع از آزادی، حقوق بشر و امنیت بین المللی بودند همه این شعارها را زیر پا گذاشته و به زشت ترین حالت ضدحقوق ملت ها تن دادند و انواع توطئه ها را بر ضد ملت ایران تدارک دیدند هرچند در نهایت شکست خوردند.

احمدی نژاد با اشاره به آشکارشدن ضعف های عمده مدیریت حاکم بر جهان تصریح کرد: همه شعارهایی که نظام سلطه برای حمایت از حقوق بشر و امنیت بین المللی سرداده است هم اکنون مشخص شده که همه آنها دروغ و فریبکاری بوده است تا دشمنان ملت های آزاده جهان به منافع سیاسی و اقتصادی و بین المللی خود دست یابند، آنها حتی استقلال یک ملت را نیز نمی توانند به رسمیت بشناسند.

وی گفت: نظام سلطه حتی ابتدایی ترین قوانین بین المللی درباره اسرای جنگی را نقض کرده است تا حقوق ملتها را به نفع خود تعریف و مصادره کند.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه تحقیر و تضعیف ملتها و جلوگیری از پیشرفت ملتهای آزاده جهان هدف نهایی نظام سلطه و دیکتاتوری جهان است، افزود: راه نجات بشر ایستادن بر روی پای خود، اتکا به خداوند، وحدت و انسجام است و اگر ملت ها تصمیم بگیرند و اراده کنند و به خود متکی و در نهایت همدل باشند پیروزی از آن آنهاست.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: همگان دیدند که ملت عزیز ایران با دستان خالی در دوران دفاع مقدس در مقابل پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا ایستادند و حقیقت خود را بر طاغوت زمانه تحمیل کردند.

احمدی نژاد گفت: برهمین اساس ملت هایی که از قدرت های پوشالی سلطه نهراسند و با اتکا به قدرت الهی و همدلی خود به مقابله با انواع توطئه های دشمنان بپردازند قطعا پیروزی با آنهاست.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: هم اکنون شاهدیم که نظام سلطه در برابر پیشرفت های علمی ملتها توطئه می کند و با فریبکاری به دنبال درگیری های فرقه ای و مذهبی است و به دروغ شعار آزادی اندیشه و حمایت از ملتها را سرمی دهد.

احمدی نژاد تاکید کرد: کسانی که در برابر یک سوال ساده در قبال حوادث تاریخی جهان با همه توان مقابل آن سوال می ایستند و ملت ها را تحت فشار قرار می دهند و تهدید می کنند و اندیشمندانی که این سوالات را مطرح می کنند به بدترین شکل مجازات می کنند چگونه می توانند شعار آزادی بیان سردهند؟ 

وی در ادامه به توهین برخی کشورهای مدعی دفاع از آزادی بیان به پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) پرداخت و گفت: این کشورها که تحمل یک سوال درباره حوادث تاریخی را ندارند در برابر زشت ترین اهانت ها و هتک حرمت به پیامبر مهربانی و رحمان دنیا به فریبکاری و دورویی روی آورده اند.

احمدی نژاد افزود: صهیونیست های بی فرهنگ هم اکنون برای نجات خود به دنبال درگیری های مذهبی و اهانت های بی سابقه به ارزش های مسلمانان هستند و نظام سلطه نیز که تحت سیطره صهیونیست هاست توجیه گر اقدامات آنهاست هرچند مسلمانان جهان در مقابله با انواع توطئه های نظام سلطه هوشیار است و پاسخ مناسب را می دهد.

احمدی‌نژاد گفت: بدون تردید دفاع مقدس ملت ایران یک حادثه بزرگ و شفاف ساز صحنه عمومی عالم و یک تجربه گرانقدر برای همه بشر برای ادامه راه است.

احمدی نژاد افزود: دفاع مقدس صحنه ای است که به درستی و روشنی حاکمیت مادی امروز جهان، قدرت و توان ملت ها و راه بلند رسیدن به آرمان های بلند انسانی را به بشر نشان داده است.

وی با اشاره به این که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مردمانی مومن، نیک اندیش، و دلبسته به آرمان های الهی هستند گفت: همه تاکتیک های دفاعی و برنامه های معرفتی نیروهای مسلح ما در جهت احقاق ارزش های الهی و پافشاری بر عدالت و کرامت انسانی است.

احمدی نژاد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از بسیج، ارتش و سپاه را محبوب ملت ایران و دوست همه ملت های جهان دانست و گفت: همانگونه که ملت ایران در گذشته همواره مدافع ارزش های انسانی و مدافع جان ملت ها بوده است امروز هم مدافع همه مظلومان و پشتیبان استقرار عدالت و کرامت انسانی در همه جای عالم است. 

وی با بیان این که راه روشن است و آینده از آن ملت ها و عشق و محبت است افزود: خدا را شاکریم که نیروهای مسلح ما تحت فرماندهی مقام معظم رهبری برای دفاع از موجودیت و و دفاع از فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی در عرصه جهان آماده اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۱
0
0
آقای ا.ن مردم ایستاده اند ولی شما چطور؟ چقدر به قانون و رای مردم وفادار بودید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین