کد خبر: ۱۷۳۱۹۷
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۰

منافقین و گل به خودی داخلی ها

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سازمان مجاهدین خلق یا همان گروهک تروریستی منافقین به تازگی از فهرست گروه های تروریستی وزارت خارجه آمریکا خارج شده است.

این گروه ترور و کشتار حدود 12 هزار نفر را در ایران در کارنامه خود دارد. منافقین همچنین علاوه بر ترور شماری از مقامات کشور ، به کشتار مردم عادی تنها به جرم مذهبی بودن یا داشتن قیافه و پوشش مذهبی و انقلابی اقدام کرده اند.

قطعا پس از این تصمیم وزارت خارجه ایالات متحده ، همکاری و هماهنگی ها میان دولت های اروپایی و آمریکا با منافقین ، جدی تر و علنی تر خواهد شد.

نکته ای که در این میان درباره خروج منافقین از فهرست گروه های تروریستی وزارت خارجه آمریکا باید به آن اشاره کرد مجموعه عواملی بود که مستقیم و غیرمستقیم، منجر به این تصمیم گیری شد.

یکی از این عوامل، اعتبارزایی دروغین برخی داخلی ها برای منافقین بود. متأسفانه در سال های اخیر ، برخی جریان های داخلی به طور ناشیانه تمامی اتفاقات و حوادث داخلی -به ویژه در حوادث بعد از انتخابات 88 - را بر عهده این گروهک می انداختند تا به این وسیله هم دلایل این اتفاقات را در افکار عمومی منحرف کنند و هم طرف های سیاسی داخلی خود را با اتهام همدستی با منافقین ، منکوب سازند.

احتمالاً این جریان ها چنین تحلیلی داشتند که با چسباندن حوادث مختلف به منافقین از یک سو می توان از پاسخگویی شانه خالی کرد و از سوی دیگر ، مانع از بحث و بررسی ها درباره چند و چون یک ماجرا شد. همچنین با این اقدام، می توان از پاسخگویی و واکنش عاقلانه به این حوادث نیز اجتناب کرد.

اما این رویکرد باعث شد تا منافقین بدون آن که خود انرژی چندانی صرف کنند ، از جریان های داخلی، "اعتبار" دریافت کنند.
انتقال مسؤولیت حوادث ریز و درشت داخلی به منافقین ، این فرصت را برای آنها فراهم کرد تا بدون زحمت خاصی و به پشتوانه اعتراف داخلی ها، در صحنه بین المللی شاهدی موثوق از حجم نفوذ و تاثیرگذاری خود در فضای داخلی ایران در اختیار داشته باشند و به عنوان مثال با مصادره تجمعاتی که در تهران و برخی شهرها انجام می شد ، چنین وانمود کنند که این حرکت ها لبیک مردم به دعوت آنها بوده است و لذا این گروهک ، جایگاه مردمی وسیعی دارد!
این در حالی است که منفورترین گروه سیاسی و شبه نظامی در میان مردم ایران همین منافقین هستند که دست شان به خون مردم آغشته است.

به گزارش عصر ایران،در این وضعیت منافقین از سوی کشورهای غربی و معاند به عنوان تاثیرگذارترین گروه مخالف در صحنه داخلی ایران(!)، مورد خطاب و ارتباط قرار گرفت.
همین گل به خودی های داخلی ها باعث شد تا نفسی تازه در جنازه منافقین دمیده شود.
در واقع دوستان نادان داخلی ، که برای منافقین این اعتبار کذایی و کذب را دست و پا کردند، هدیه ای مجانی در اختیار تروریست های منافق قرار دادند و غیر مستقیم به تقویت آنها کمک کردند.

البته این تمام ماجرا نیست و دلیل اصلی خروج این تروریست ها از لیست سازمان های تروریستی را می توان در سیاست یک بام و چند هوای آمریکا در بحث تروریسم و دشمنی اش با جمهوری اسلامی یافت ولی در همین حال نباید از رفتارهای عجیب و غریب داخلی ها که تسهیل کننده اقدامات آمریکا غافل بود. این ماجرایی است که بازیگران سیاست داخلی باید از آن درس بگیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
0
0
با سلام
متاسفانه الان در داخل کشور تا دلسوزان نظام ميخوان حرکتي کنند و يا حرفي بزنن سريع وصلشون ميکنند به مزدوران و دشمنان خارجي از جمله منافقين کوردل تا دستاويزي بشه براي سرکوب منتقدين و دلسوزان داخلي . بخصوص اصلاح طلبان مومن و متعهد که از ارکان نظام هستند اينگونه مورد هجمه و اذيت قرار گرفتند. خاتمی بیا که ایران محتاج امثال شماست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
0
0
دوستان نادان داخلی
همون دوستان مسئول نادان داخلی
همون مسئولین نادان داخلی
همون مسئولین تاثیر گذار نادان داخلی
وای تا کجا می شه رفت
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین