کد خبر: ۱۷۳۹۱۷
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۶

وعده وزیر اقتصاد برای کاهش نرخ ارز تا چند روز آینده

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت گفت: آقای حسینی به نمایندگان گفتند که نرخ ارز طی چند روز آینده کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش فارس، سید‌رمضان شجاعی کیاسری عضو فراکسیون رهروان مجلس در خصوص جلسه عصر امروز این فراکسیون گفت: در این جلسه علی لاریجانی رئیس مجلس و شمس‌الدین حسینی وزیر اقتصاد حضور داشتند.

وی افزود: در این نشست درباره مسائل مهم اقتصادی از جمله برگرداندن ثبات بازار ارز، حمایت از بخش تولید و راهکارهای اعضا مورد بررسی قرار گرفت.

شجاعی کیاسری در پایان با بیان اینکه وزیر اقتصاد در برخورد با اخلالگران بازار ارز تاکید داشت، گفت: آقای حسینی به نمایندگان گفتند که نرخ ارز طی چند روز آینده کاهش پیدا می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iraq
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
0
0
حسینی تاکنون از این قبیل قول ها زیاد لطف فرمودند.... سید لطفا حرف نزن... خیر نمی رسانی، شر مرسان
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
0
0
این مسئله تمام و کمال دست خود دولتی ها بود و هست
ارز نریختن تو بازار تا کمیاب شه اون هم دقیقا زمان رفتن حجاج به مکه مکرمه . دلال ها و سفت باز ها رو آوردن به سمت بازار ارز .
اون هم دقیقا زمانیکه تقاضا تو بازار در حال بالا رفتن هستش .
بعد شروع کردن به خرید و فروش کاذب و بالا کشیدن قیمت .
به دوستان بگید که دیگه زمان تیر کمون و قلاب سنگ نیست که هر چی بگن مردم چشم بسته قبول کنند
خدارو شکر که همه چشم بصیرت پیدا کردن و میبینن اطرافشون چی داره میگذره
این همون دولت عدالت محوری هست که پزش رو میدادن به همه
خدا رو شکر که همه چیمون به همه چیمون میاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
0
0
اگه این کار به دست دولت حل میشه پس چرا از اول مانع به وجود اوردنش نشد ؟ چرا زودتر حلش نکرد ؟ هر جای دنیا دولتش اینجور با اقتصاد بازی میکرد و به مردمش شوک وارد میکرد سقوطش میدادند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
0
0
ای زنبور گر عسل نمیدهی نیش مزن:
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
0
0
بسم الله الرحمن الرحیم
به حضور محترم ثامن الحجج علی ابن موسی ابن الرضا
با سلام و عرض ارادت،
شکواییه به درگاهتان دارم یا ولی الله ! در این آب و خاکی که وجود مبارک شما خاک این سرزمین را پاک و مطهر کرده است قیمت کالا های مورد مصرف روزانه اعم از خوراکی و پوشاکی و غیره و غیره را بدست دلالان و یا سردمدارانی سپرده اند که در بازارهای پنهان و روابطی قیمت دلار و سایر ارزها را بالا میبرند (حتی کالاهایی هم که هیچ ربطی به قیمت ارز ندارند فورانی بالا رفته) که شاید در طول عمرشان حتی دو رکعت نماز هم نخوانده باشند و هیچ اعتقاد حقیقی و قلبی و خالصانه ای و ایمانی به اسلام و قرآن نداشته باشند، سپرده اند و مردمان پاکدل و شیعه این آب و خاکی که شما در آن حضور دارید شرنوشت آب و نان شب ما را به مطامعو حرص و ولع دلالان و سود جویان گره زده اند و خون ما در شیشه شده است و افسرده و کسل شده ایم و دست به دامان شما شده ایم که از عالم غیب از درگاه الهی طلب عذاب بر ظالمان در این موضوع فرمایید که ایمان ما را نشانه رفته است. و سیاست بانک مرکزی هم شده دنباله رو هرآنچه که این سردمداران و دلالان بی نماز تعیین میکنند شده است و سود خود را نیز در بالا بردن قیمتها و له کردن مردم می بینند.
دیگه نه زورمان میرسه شیر بخوریم و نه ... ونه ... و خلاصه اینکه یکسری ها ( بی نماز) رو این سیستم غلط داره روز به روز چاق و چاق تر می کنه و یکسری دیگه که ایمان دارند رو روز به روز داره در اعتقاداتشون سستی تحمیل میکنه!!!!!!!!!!!!!!!!
یا ولــی الله به فریادمان برس!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
0
0
سوال این است که اصلاً دلار از چه کانالهای با این قیمت وارد بازار میشود.با با از خیر یارانه گذشتیم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین