کد خبر: ۱۷۴۲۲۳
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۷

ثبت یک میلیون و 600 هزار گزارش تخلفات کارکنان اداری کشور در سه سال اخیر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: در سه سال اخیر ثبت شد. 

به گزارش مهر، جلال‌الدین حیدری عصر چهارشنبه در همایش بازرسان پیشگیری و مبارزه با رشوه و فساد ادارای وزارت امور اقتصادی و دارایی، به راه اندازی سامانه الکترونیکی دولت اشاره کرد و گفت: از زمان راه اندازی این سیستم در سه سال گذشته تاکنون، بیش از یک میلیون و 600 هزار مکاتبه و گزارش تخلفات کارکنان دستگاه های اداری ثبت شد که با پیگیری های انجام شده ، از ادامه نفوذ برخی از مفسدان جلوگیری شد.

وی افزود: از سه سال گذشته تاکنون پنج هزار و 942 پرونده تخلف کارکنان تشکیل شد که این آمار بیانگر پیگیری های مداوم برای ریشه کنی تخلف در دستگاه های اداری است.

نماینده وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت اقتصاد و دارایی گفت: برنامه ریزی و نظارت بیشتر، زمینه ساز انجام تخلفات کمتر در دستگاه های اداری و از میان رفتن فسادهای احتمالی خواهد بود.

وی بیان داشت: زندگی انسان از ابتدای خلقت تاکنون شاهد فسادها و تخلفات فراوان بود که نباید بگذاریم این رفتارهای نادرست در جامعه بیشتر شده تبدیل به یک فرهنگ شود.

حیدری بیان داشت: یکی از موارد و دلایل اصلی انجام تخلف در دستگاههای اداری، وجود مشکلات اقتصادی است اما بر اساس آموزه های اسلامی، هیچ مشکلی نباید باعث بروز تخلف و گناه در انسان شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
0
0
به نام خدا ، متاسفانه وضعیت جامعه طوری است که خیلی از مسئولین و مردم ، به یکدیگر نگاه کرده و الگوهای زشت یکدیگر را تقلید می کنیم و حرفمان هم این است که کسی که دزدی و خلاف می کنه و ظاهرا" هم موفق است ، من چه چیزی کمتر از او دارم . متاسفانه چشم و همجشمی در کارهای منفی و خلاف ، خیلی زیاد شده است .
اگر ما مردم ، خدایمان را ناظر گرفته و وجدانهایمان را منطبق با اصول پروردگارمان ، که همیشه رضایت مردم را به دنبال دارد ، در نظر بگیریم ، از صبح که از خواب بیدار میشویم ، از خانواده گرفته ، راننده تاکسی ، اداره و یا کارگاه و یا مغازه ، در هرکجا ، که هستیم ، وجدان عمومی و کاری خود را درنظر بگیریم ، خیلی از مشکلات جامعه حل می شود .
باید چشم و همچشمی در کارهای خیر و کمک و یاری به
افراد جامعه خود بکنیم و ضمنا" فراموش نکنیم که حداقل کاری را که می توانیم انجام بدهیم ، خوشرویی با مردم و
انجام وطیفه در خانواده و اجتماع است و اینکه کار را درست
انجام بدهیم .
فراموش نکنیم ، در مورد هر مسئله ای که در زندگی ما پیش
می آید ، پیش خدایمان و وجدان درونمان ، آنچه را که
خداپسندانه و درست است ، انجام دهیم و عکس العمل بد مردم و اطرافیان ، در ما هیچ اثری نداشته باشد و مهم ، همان وجدان راحت و آرامشی است که به دست
می آوریم و نتیجه اش رضایت پروردگارمان می باشد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
0
0
وی افزود: از سه سال گذشته تاکنون پنج هزار و 942 پرونده تخلف کارکنان تشکیل شد که این آمار بیانگر پیگیری های مداوم برای ریشه کنی تخلف در دستگاه های اداری است.

یا

وی افزود: از سه سال گذشته تاکنون پنج هزار و 942 پرونده تخلف کارکنان تشکیل شد که این آمار بیانگر اوج فساد اداری در دولت عدالت است !!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین