کد خبر: ۱۷۴۳۸۷
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۶

امام‌ جمعه بجنورد: استقبال از رهبری، یکی از چهار استقبال بزرگ تاریخ اسلام بود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بجنورد، به حضور پرشور مردم در دیدار با رهبر انقلاب اشاره کرد و ضمن قدردانی از این حضور، اظهار کرد: در این روز، دوست و دشمنان نظام بر حضور دشمن‌شکن و حماسه ساز مردم خراسان شمالی در این مقطع از انقلاب اعتراف کردند.

وی با اشاره به رژه نیروهای مسلح که صبح ديروز در بجنورد انجام شد گفت: مردم خراسان شمالی ولی امرشان را مانند نگینی در بر گرفته بودند و این نگین، نگین ولایت است.

به گزارش ايسنا، وی با اشاره به حضور آحاد مردم در استقبال از مقام معظم رهبری گفت: تاکنون چهار استقبال باشکوه در تاریخ اسلام انجام شده است که استقبال از پیامبر در مدینه، استقبال از امام رضا(ع) در نیشابور، حضرت امام خمینی (ره) در ایران و امام خامنه‌ای در تمام استان‌ها از جمله خراسان شمالی را شامل می‌شود.

یعقوبی در ادامه از مردم خواست تا روزی که مقام معظم رهبری در استان حضور دارند، بعد از نماز مغرب و عشاء، دو رکعت نماز شکر برای سلامتی ایشان به جا آورند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
0
0
سلام ، لازم است سخنان مقام رهبری را ، این مقام محترم ، بخوانند
من خواهش مى‌كنم كه الفاظ اين اشعار و سرودها را از كلمات مبالغه‌آميز خالى كنيد. هم شأن شما اين است كه در اين راه‌ها پيشقدم باشيد و هم حقيقت قضيه اين است. بنده افتخارم به اين است كه بتوانم خدمتگزار شما و مردم باشم. «سَروَر» فقط خداى متعال است و به امر او و در پيروى و عبوديّت او بندگان صالحِ برجسته و معصومين عليهم‌السّلام‌اند. ما بندگانى ناقص، نارسا و ضعيف هستيم. بزرگ‌ترين هنر ما اين است كه بتوانيم در لابه‌لاى همه‌ی ضعف‌هايى كه داريم، كارى انجام دهيم كه ان‌شاءاللَّه طبق وظيفه باشد. اين كلمات مبالغه‌آميز را حذف كنيد. بنده، وقتى اين كلمات را مى‌شنوم، حقيقتاً متأذّى مى‌شوم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
0
0
امام‌ جمعه محترم بجنورد ! ترابخدا این کلمات و جملات از کیست؟: "باید جلوی گسترش فرهنگ تمجید و مبالغه‌گویی اغراق‌آمیز گرفته شود" اگر این کلمات از رهبری است که هست و اگر همه ما پیرو ایشان هستیم که هستیم پس خواهشا این طور حرف نزنید که هم خلاف نظر ایشان است و هم خلاف سیره معصومین علیهم السلام.چه اشکالی دارد اگر از شکوه استقبالی که از ایشان بعمل آمد بگویید که الحق و الانصاف بسیار باشکوه بود ..
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین