کد خبر: ۱۷۴۹۲۲
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۸

نمایندگان از پاسخ وزیر آموزش و پرورش قانع نشدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در تشریح نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه وزیر آموزش و پرورش به سوال فاطمه آلیا، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر و منصور آرامی نماینده مردم بندر عباس، ابوموسی و حاجی‌آباد پاسخ داد.

به گزارش خانه ملت، قاسم احمدی لاشکی در مورد نشست عصر امروز (سه‌شنبه ۲۵ مهرماه) کمیسیون آموزش و تحقیقات اظهار داشت: به موجب قانون ۳ درصد از نیروهای استخدامی وزارت آموزش و پرورش باید از میان جانبازان باشد اما به دلیل خودداری مسئولان این وزارتخانه از اجرای این قانون، فاطمه آلیا و منصور آرامی دو تن از نمایندگان مجلس خواستار حضور حمیدرضا حاجی‌بابایی در کمیسیون آموزش و تحقیقات و پاسخگویی وی شدند.

نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس در ادامه افزود: نمایندگان سوال‌کننده از پاسخ وزیر آموزش و پرورش قانع نشدند، اما مقرر شد یک فرصت دو هفته‌ای به حمیدرضا حاجی‌بابایی داده شود تا در تعامل با دولت موضوع استخدام جانبازان در وزارت آموزش و پرورش را پیگیری کند.

وی اضافه کرد: البته پاسخ وزیر آموزش و پرورش باید به رأی اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات گذاشته میِ‌شد که به دلیل حدنصاب نرسیدن اعضا، این رأی‌گیری به جلسه بعدی این کمیسیون موکول شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی طرح جامع کاداستر کشور را دیگر دستور کار این کمیسیون اعلام کرد و گفت: در نشست امروز کارشناسان سازمان نقشه‌برداری و وزارت جهاد کشاورزی توضیحاتی را در مورد این طرح ارائه دادند اما به دلیل کمبود زمان، بررسی جزئیات مواد آن به جلسه بعدی کمیسیون آموزش و تحقیقات موکول شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
0
0
مگه هنوز جانبازی دراین سنین داریم که استخدام بشه؟؟
کسی که درجنگ جانباز شده الآن باید حداقل 40 سال سن داشته باشه
جانباز غیرجنگ هم که حدودا تعداد زیادی نیست
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
0
0
وزیر آمورش وپرورش کتابهای درسی مانند تار یخ . تعلیمات دینی و اجتماعی وفارسی را به بولتن تبلغاتی ومحلی برای ترویج عقاید شخصی خود تبدیل کرده است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
0
0
اگر سری به مجله نگاه بزنید خواهید دید چه بازاره فخر فروشی و تعریف و تمجید از وزیر و چه به به و چه چه برای اجرای سند راهبردی آموزش و پرورش به راه است و دریغ از یک نکته و مقاله علمی و نقد طرح های من درآوردی. آن گاه نمایندگان مجلس در بند نقش و نگار ایوان هستند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین