کد خبر: ۱۷۵۳۸۷
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۶

نماینده‌ مجلس: فرزندان ما پرپر شدند/ مسوولان عذرخواهی نکردند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده‌ مردم اردل و فارسان از مجلس، رییس‌جمهور و وزرای دفاع، آموزش و پرورش و نیرو و مسکن و همچنین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خواستار پیگیری حادثه‌ تصادف اتوبوس‌ حامل دانش‌آموزان بروجن به جنوب شد.


به گزارش ایسنا حمیدرضا عزیزی در صحن علنی روز یکشنبه مجلس گفت: جای تاسف است که در کشور ما نخبگان همچون گل پرپر می‌شوند و کسی پاسخگوی این فاجعه ملی نیست.پارسال اتفاق مشابهی همچون سقوط اتوبوس حامل دانش آموزان برای دانشجویان نخبه دانشگاه فردوسی مشهد رخ داد و کسی پاسخگو نبود.


وی افزود: سال قبل نیز 22 معلم جوان در راه راهیان نور جانشان را دادند و همه مردم را داغدار کردند. کدام مسوول در این رابطه تذکر کتبی گرفت. اگر همین راه این طور طی شود این‌گونه سوانح دلخراش تکرار می‌شود و کسی هم پاسخگو نیست.


نماینده‌ مردم اردل و فارسان افزود: هیچ کدام از مسوولان نسبت به حادثه بروجن عذرخواهی نکردند و مسوولیتی به گردن نگرفتند.

ما از آقای حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش می‌پرسیم که آیا راضی است اینگونه فرزندش در این مسیر جان خود را از دست بدهد؟


عزیزی خطاب به سردار نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین نیز گفت: درست است که از برکت خون شهدا ما اکنون در اینجا هستیم ولی باز هم سوال ما این است که آیا جاده‌های کشور ظرفیت رفت و آمدها برای اردوهای راهیان نور را دارد.


این نماینده‌ مجلس نهم خطاب به نیکزاد و نامجو وزرای راه و شهرسازی و نیرو گفت: اقدامات شما در مورد احداث سد قبل از ایجاد جاده باعث شده که ترافیکی در بروجن راه بیاندازد ترافیکی که نتیجه‌ آن تصادف و از بین رفتن جان دانش آموزان شد. بچه‌های ما مثل گل پرپر شدند.


لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به این اظهارات با دردناک و تاسف‌آور خواندن این حادثه گفت: این موضوع باید رسیدگی شود از همین رو ما از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خواستیم تا با مسوولان مربوطه جلسه بگذارد و پیگیری‌های لازم را انجام داد.


وی خاطرنشان کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز با برگزاری جلساتی این موضوع را دنبال می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
0
0
توی این سالهای اخیر چه کسی برای خطاهایش عذرخواهی کرده که این یکی بکند.. اصلن ما ایرانی ها از نظر فرهنگی با عذرخواهی مشکل داریم... و این نقص باید اصلاح شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
0
0
آقای نماینده که با مدارک تحصیلی که معلوم نیست چطوری گرفته ای لطفا اینگونه مثل آدمهای بیسواد قضاوت نکن وبه جامعه فشار عصبی وسیاسی وارد نکنید همه پی گیر موضوع هستند وامام خامنه ای هم پیام تسلیت داده اند راننده مقصر اصلی است تعدادی زنده هستند برو وتحقیق کن
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
0
0
یعنی چی که مثل آدمهای بی سواد قضاوت نکنه و فشار عصبی وارد نکنه!!! یه عده بچه بیگناه مردن کی پیگیر ماجراست؟ توی این مملکت کی مسئولیت کم کاریشو پذیرفته همه فقط پیام تسلیت میدن. همیشه کاسه کوزه ها سر کم تقصیرترین ها میشکنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
0
0
احتمالا علت اینکه عذر خواهی نکرده این بوده که مثل مسئولان ژاپنی اول استئفا داده بوده و بعد خودکشی کرده واسه این فرصت عذر خواهی نداشته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
0
0
با دادن تسلیت که مشکل حل نمی شه باید مقصران در راهیان نور و آموزش و پرورش را شناسائی و مجازات کرد تا از تکرار اینگونه اقدامات جلوگیری شود. اگر در مجلس امثال مطهری بیشتر بود شاید میتوان اقدامی کرد.
یک پدر
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین