کد خبر: ۱۷۵۴۲۴
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۳

جدایی ری از تهران به بعد از انتخابات شورای شهر موکول شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی کمیسیون اصل 90 گفت: با بررسی پرونده مربوط به جدایی ری از تهران و با تصویب کمیسیون، اجرای طرح جدایی ری از تهران به بعد از انتخابات شورای شهر موکول شد.
به گزارش فارس، مصطفی افضلی‌فرد گفت: کمیسیون اصل نود امروز با جلسات کمیته‌های تخصصی کار خود را آغاز کرد و در جلسه این کمیته‌ها 100 پرونده مورد بررسی قرار گرفت که از جمله می‌توان به تهیه گزارش از بازدید اعضای کمیسیون از منطقه ناصر خسرو و اعلام تصمیم کمیسیون اصل نود در مورد جدایی ری از تهران در کمیته سیاسی، نظامی اشاره کرد.

وی افزود: بر این اساس هر گونه اقدام در مورد جدایی ری از تهران پس از برگزاری انتخابات شورای شهر تهران صورت خواهد گرفت و در مورد منطقه ناصر خسرو نیز در جلسات آینده مقاماتی از شهرداری، نیروی انتظامی، شورای شهر تهران، شورای تأمین استان و معاونت عمرانی وزارت کشور برای ارائه توضیحات در مورد عدم اجرای طرحهای مورد نظر در منطقه ناصر خسرو در به کمیسیون اصل نود خواهند آمد.

نماینده مردم اردبیل، نمین و سرعین در خانه ملت اظهار داشت: در ادامه جلسه رئیس و معاونین سازمان بازرسی کل کشور در جلسه کمیسیون حاضر شده و در این جلسه راهکارهای تقویت دستگاه‌های نظارتی و اقتدار این دستگاه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه راهکارهای مناسبی برای تقویت دستگاه‌های نظارتی اندیشیده شد که از جمله آن می‌توان به رفع ضعفها و موانع و خلأهای قانونی در این ارتباط و نیز هماهنگی بیشتر میان دستگاه‌های نظارتی و استفاده از تمامی ظرفیت آنها و جلوگیری از موازی‌کاریها در این ارتباط اشاره کرد.

بخشنامه معاونت حقوقی رئیس جمهور غیر قانونی است

وی ادامه داد: در نشست مشترک امروز اقدام معاونت حقوقی دفتر رئیس جمهور در صدور بخشنامه در مورد اینکه نهادهای نظارتی باید هماهنگی لازم را با معاونت حقوقی رئیس جمهور داشته و گزارشات خود را به این معاونت ارائه کرده و بنا به صلاح‌دید این معاونت گزارشات خود را به مراجع ذیربط تحویل دهند غیرقانونی دانسته شد و معاونت حقوقی دفتر رئیس جمهور نمی‌تواند چنین بخشنامه‌ای را صادر کند دستگاه‌های اجرایی موظفند تا اطلاعات خود را در اختیار نهادهای نظارتی مانند کمیسیون اصل نود و سازمان بازرسی کل کشور قرار دهند.

افضلی‌فرد اظهار داشت: تأکید بر برگزاری جلسات مشترک میان واحدهای نظارتی دستگاه‌های اجرایی، ضرورت ادامه آموزش و توجیه دستگاه‌های نظارتی نسبت به امر نظارت، استفاده از فناوریهای پیشرفته و هوشمند کردن امر نظارت، تقویت شورای دستگاه‌های نظارتی به منظور تقویت این دستگاه‌ها و تأکید بر نظارت درونی از دیگر موارد مصوب در این جلسه بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
0
0
بزرگترین ظلم به شهرری
چراکه اول به دنبال انتخابات خود در دوره بعدی هستند تا از شهرری رای جمع نمایند
ولی یاداوری کنم در شهرری کسی به چمران و شورای فعلی رای نخواهد داد
همان طور که فدایی نیز بااین فریب در شهرری وتران رای اورد ولی پس از انتخاب شدن بی خیال جدایی شهرری شد
چراکه در جلسات خصوصی به دنبال جدایی و بااین بهانه دو دوره رای اورده بود
و حال این گروه در شورا رای نخواهند اورد از جمله چمران دبیر ساعی و..... غیره
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین