کد خبر: ۱۷۵۵۲۶
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۵

مخالفت‌ کمیسیون ‌انرژی‌ با سوال‌ از رییس‌جمهور

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در جلسه روز گذشته (یکشنبه)، مخالفت خود را با طرح سوال از رییس‌جمهور و همچنین استیضاح وزیر جهاد کشاورزی که در مجلس در جریان است، اعلام کردند.

حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد با اعلام این خبر گفت: اعضای کمیسیون انرژی روز گذشته به بررسی و تحلیل مسائل روز، تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا و همچنین طرح سوال از رییس‌جمهور و استیضاح وزیر جهاد کشاورزی پرداختند و اکثریت اعضا معتقد بودند با توجه به شرایط موجود، طرح سوال از رییس‌جمهور به مصلحت کشور نیست.

وی افزود: با توجه به سخنان اخیر مقام معظم رهبری، ما معتقدیم باید با همدلی و اتحاد شرایط برون‌رفت از مشکلات را فراهم کرد و در این راستا کمیسیون انرژی نیز راهکارهایی را در این رابطه بررسی خواهد کرد و برای کمک به دولت در این رابطه اعلام آمادگی می‌کند. اگر نیاز به تصویب قوانینی نیز وجود دارد ما آماده بررسی و تصویب آن هستیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس یادآور شد: متاسفانه نمایی از مجلس نشان داده می‌شود که نمای لجاجت با مجموعه‌ی دولت است در حالی که این چهره واقعی مجلس نیست و غالب نمایندگان این روحیه را ندارند، اگر هم نقدی وجود دارد برای حل مشکلات جامعه است و ما معتقدیم باید دوران باقیمانده دولت را با همدلی و به دور از تنش و التهاب سپری کنیم.

به گزارش ایسنا،این عضو کمیسیون انرژی مجلس همچنین از سفر دو روزه اعضای این کمیسیون به عسلویه برای بازدید از پروژه‌های پارس جنوبی و بررسی نحوه فعال کردن پروژه‌های تعلیق شده خبر داد.

به گفته موسوی‌نژاد، حمیدرضا پشنگ و رمضان شجاعی‌کیاسری نیز که قرار بود در جلسه روز گذشته از وزیر نفت سوال کنند، از طرح سوال خود اعلام انصراف کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
0
0
پاسخ تنداحمدی نژاد به رئیس قوه قضائیه:
مگر بناست قوه قضائیه و یا زندان اوین در انتخابات آتی نقشی ایفا نمایند قوه قضائیه حق ندارد بجای رئیس جمهور مصلحت اندیشی کند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین