کد خبر: ۱۷۵۵۵۷
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۴

تک نرخی‌شدن قیمت بنزین واقعيت ندارد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علیرضا ضیغمی با تکذیب هرگونه افزایش قیمت بنزین گفت: هر گونه شایعه درباره تک نرخی شدن بنزین و تغییر در میزان سهمیه را به شدت تکذیب می کنیم. 

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با رد شایعه تک نرخی شدن بنزین تاکید کرد: هیچ تغییری در میزان سهمیه بنزین و قیمت آن اعمال نشده و بنزین مطابق گذشته در سراسر کشور عرضه می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، علیرضا ضیغمی با تکذیب هرگونه افزایش قیمت بنزین گفت: هر گونه شایعه درباره تک نرخی شدن بنزین و تغییر در میزان سهمیه را به شدت تکذیب می کنیم.

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده های نفتی تصریح کرد: سهمیه های بنزین تغییری ندارد و همچنان برابر مصوبه ستاد سوخت کشور قیمت آن به ازای هر لیتر بنزین سهمیه ای 4000 ریال و هر لیتر بنزین آزاد نیز 7000 ریال خواهد بود.

ضیغمی با تاکید بر این که قیمت و سهمیه بنزین تا پایان امسال هیچ تغییری نخواهد کرد، افزود: خوشبختانه هم اکنون پالایشگاه های کشور با حداکثر ظرفیت خود فرآورده های نفتی را تولید می کنند.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران یادآور شد: روند عرضه سوخت در جایگاه های سراسر کشور مطلوب است و تا پایان امسال سوخت مورد نیاز کشور به میزان کافی تامین خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین