کد خبر: ۱۷۶۶۰
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۸۴ - ۰۹:۰۸

هنوز هم مذاکره با کشورهای غربی امکان پذیر است

آفتاب‌‌نیوز : وی افزود: ما باید پیش شرط های آنها را به طریقی تعدیل کنیم و سپس وارد مذاکره با آنها شویم، ما باید در یک فضای آرام قضیه را مورد بحث کارشناسی قرار دهیم. رئیس کمیسیون صنایع و معادن با فراخوانی مسئولین به آرامش و حوصله بیشتر گفت: در این قضیه نباید عجله کرد و نباید عصبانی شد و به ویژه نباید عقب نشینی کرد. 

نماینده میانه اضافه کرد: در سیاست کلمه ای به نام قهر اصلا وجود ندارد و لذا باید به دنبال راهی باشیم که مسأله را به سمت بن بست نبریم. 

وی با سیاسی خواندن فضای فعلی گفت: ما باید با توجه به حفظ منافع ملی و با تدبیر ویژه پرونده را به روال عادی برگردانیم و در یک فضای آرام با بحث کارشناسی مذاکرات را با اروپا و آژانس ادامه دهیم. 

هاشمی در خصوص تظاهرات مستمری که بر علیه قطعنامه برگزار می شود اظهار داشت: به نظر من این تظاهرات اشکالی ندارد و اصل این است که موضع گیری های سیاسی را مورد توجه قرار دهیم، باید دید دولت جمهوری اسلامی در این قضیه چه مواضعی را اتخاذ می کند، مقامات تراز اول کشور ما چه مواضعی دارند. 

وی ادامه داد: حرکت های مردمی برای پشتیبانی از منافع ملی چیز بدی نیست، ما باید از این اهرم استفاده بکنیم، اما گلایه من این است که تند کردن قضیه و با بی تدبیری برخورد کردن با قضیه مطمئنا زیانش بیشتر از تن دادن به شروط اروپایی ها است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین