کد خبر: ۱۷۶۶۶۵
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۶

شمار قربانیان توفان سندی در نیویورک به 38 نفر رسید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پلیس نیویورک روز پنجشنبه با اننتشار آماری اعلام کرد تعداد قربانیان توفان سندی در این شهر به 38 نفر رسیده است.

در میان قربانیان، جسد دو کودک به چشم می خورد که روز دوشنبه هنگام فرار از سیلاب در ˈاستیتن آیلندˈ از مادرشان جدا و ناپدید شده بودند.

نیروهای جستجوگر اجساد این کودکان را در باتلاقی در ˈاسستیتن آیلندˈ کشف کردند.

در حالی که عملیات جستجو و تلاش برای ارزیابی میزان خرابی ها هنوز ادامه دارد، انتظار می رود تعداد قربانیان در روزهای آینده افزایش یابد.

پلیس اعلام کرده است دست کم هشت نفر در ایالت ˈنیوجرسیˈ و چهار نفر نیز در ˈکانتیکتˈ کشته شده اند.

بر اساس آخرین آماری که مقامات آمریکا روز پنجشنبه اعلام کردند، تعداد قربانیان توفان سندی در این کشور به حداقل 75 نفر می رسد.

ابر توفان سندی دوشنبه به وقت نیویورک به این شهر رسید و علاوه بر تلفات جانی، خسارت مالی سنگینی بر جای گذاشت.

ارتفاع امواجی که توفان سندی در سواحل نیویورک و منهتن ایجاد کرد به بیش از 13 فوت یا حدود چهار متر می رسید که بر اثر آن خیابان ها و خانه های زیادی زیر آب رفت.

شبکه قطار شهری نیویورک که روزانه بیش از پنج میلیون نفر را جابجا می کرد بر اثر توفان دچار آسیب سنگینی شده است.

مدارس سراسر شهر نیویورک نیز کماکان تعطیل می باشد و بیشتر اداره های دولتی و شرکت های تجاری هنوز فعالیت های خود را از سر نگرفتند.

به گزارش ایرنا، فرودگاه های نیویورک از جمله جان اف کندی، لاگردیا و نیوارک که در خارج از شهر قرار دارد نیز تا امروز پنجشنبه نتوانسته اند فعالیت خود را بطور کامل از سر بگیرند.

این در حالی است که میلیون ها نفر در شهر نیویورک بدون برق بوده و ناگزیر به تحمل هوای سرد بدون دسترسی به وسایل برقی گرمازا هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین