کد خبر: ۱۷۷۱۶۱
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۰

پايان فرار 8 ساله عاملان قتل‌عام خانوادگي

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: 8 سال از زندگي زيرزميني اين قاتلان تيرانداز مي‌گذشت كه پليس ايلام خود را به پشت در مخفيگاهشان رساند.روز دوم خردادماه سال 83 جنايتي خونين در ايلام رخ داد كه در آن 2 مرد و يك زن به كام مرگ فرو رفتند.وقتي پليس خود را به سر صحنه جنايت رساند و با پيكرهاي بي‌جان قربانيان به نام‌هاي مهناز، علي‌اكبر و عبدالله روبه‌رو شد، تجسس‌هاي ميداني نشان داد كه عاملان قتل‌عام يك زن 30 ساله و مردي 24 ساله به نام‌هاي مهين و كهزاد هستند كه با قربانيان اختلافات خانوادگي داشته و با توطئه‌چيني دست به قتل زده‌اند.

مأموران پليس ايلام براي رديابي مهين و كهزاد دست به تجسس‌هاي گسترده‌اي زدند تا اينكه 5 سال بعد وي را در شهرستان صحنه واقع در استان كرمانشاه دستگير كردند.31 روز از زنداني شدن مهين در ندامتگاه مركزي ايلام نگذشته بود كه اين زن توانست با طراحي نقشه فرار خود را به پشت ميله‌هاي زندان رسانده و زندگي پنهاني‌اي‌ را از سر گيرد.

اين فرارها تا 8 شهريورماه سال‌جاري ادامه داشت تا اينكه پليس ايلام با اقدامات اطلاعاتي ردپاي كهزاد را در اصفهان به دست آورد و وي را به دام انداخت.

در مخفيگاه اين قاتل فراري يك اسلحه ماكاروف با دو تيغه خشاب و مدارك شناسايي و بانكي دزدي پيدا شد كه نشان مي‌دهد وي دست به سرقت‌هاي مسلحانه نيز زده است. كهزاد كه 34 ساله شده است پس از 8 سال پذيرفت كه قتل‌عام خانوادگي و كشتن يك زن و دو مرد از سوي وي و مهين بوده است. با راهنمايي‌هاي اين مرد تيرانداز، پليس خيلي زود مخفيگاه مهين در شاهين‌شهر را شناسايي كرد و وي نيز براي بار دوم دستگير شد.

حكم غيابي قصاص

اين اقدامات در حالي صورت گرفته بود كه دادگاه جنايي ايلام مهين و كهزاد را به صورت غيابي محاكمه و با توجه به اصرار خانواده قربانيان براي قصاص و مرگ آنان هر دو را به اعدام محكوم كرده بودند.

به گزارش ایران، اين زن و مرد جنايتكار دست به واخواهي براي حكم غيابي قصاص زدند و پرونده براي رسيدگي مجدد در اختيار دادگاه كيفري استان ايلام قرار گرفت تا عاملان قتل‌عام خانوادگي از سوي 5 قاضي محاكمه شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین