کد خبر: ۱۷۷۷۲۵
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۳

فرمانده‌ ناجا: هدفمندی یارانه‌ها جرایم خرد را کاهش داد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سردار اسماعیل احمدی‌مقدم روز یکشنبه در بازدید از پژوهشکده مهدویت و موسسه آینده روشن در قم گفت: امنیت باید مبتنی بر نظریه دینی باشد و البته نباید غافل از دستاوردهای بشری روز نیز بود.

وی اضافه کرد: این درحالی است که امنیت در دنیا و کشورهای به ظاهر پیشرفته سیری قهقرایی داشته و مرتب در دنیا در حال کاهش است.

فرمانده نیروی انتظامی ابراز کرد: جمهوری اسلامی در مسیر رشد و ارتقای امنیت است و در این امر نباید تردیدی داشت و در نیروی انتظامی همواره سعی بر آن است که پلی شایسته بین نظام اسلامی و مردم ایجاد کنیم.

احمدی‌مقدم اظهارکرد: پلیس ایران می‌تواند اقدام به الگوسازی برای سایر پلیس‌های جهان کند و در همین راستا دقت در استخدام، آموزش نیروی انسانی و ایجاد دوره‌های بصیرت‌افزایی را مد نظر دارد.

به گفته وی سالانه نزدیک به 5000 مدیر نیروی انتظامی در مرکز آموزش بصیرت در قم آموزش می‌بینند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به افزایش دو برابری تاسیسات و امکانات نیروی انتظامی نسبت به یک دهه گذشته، گفت: این در حالی است که رهبر معظم انقلاب از ما خواسته‌اند که نگاه ویژه‌ای به شهرهای قم و مشهد داشته باشیم.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه طرح هدفمندی یارانه‌ها جرایم خرد را در کشور کاهش داده است، افزود: تاکید ما بر نظریه پلیس دینی و اسلامی است و با توجه به نگاه متفاوت ما و غربی‌ها به مقوله سعادت بشری، اقتباس ما و آنان از دین متفاوت است.

وی افزود: در نیروی انتظامی به خصوص در بحث علوم انسانی سعی شده تا کمترین اقتباس را از علوم غربی داشته باشیم.

احمدی‌مقدم تاکید کرد: نگاه ما به قم از نگاه نیروی انتنظامی به سایر استان‌ها متفاوت است چرا که این شهر وضعیت ویژه‌ای با راهبردهای جهانی و بین‌المللی دارد.

وی بیان‌کرد: قم در ایران شناخته شده‌ترین شهر پس از تهران است و به عنوان پایتخت معنوی و خاستگاه انقلاب اسلامی مورد توجه ویژه نیروی انتظامی است.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ساختار امنیتی کشور باید مسجد محور باشد و در خدمات اجتماعی مهمترین نهادی که می‌تواند در یک محله نور افشانی کند مسجد و روحانیت است.

احمدی‌مقدم ادامه داد: اسلامی شیعی صلاحیت پیشتازی در جهان و تمدن‌سازی را دارد و قم با دارابودن حوزه‌های علمیه و مراجع‌معظم و ام‌القری بودن جهان اسلام مرکز نظریه‌پردازی تمدن شیعی است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: انقلاب ما نشان داده است که مقدمات انقلاب جهانی موعود را مهیا می‌کند و قم جایی است که با دارا بودن پژوهشکده‌هایی چون پژوهشکده مهدویت می‌تواند در این امر موثر باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
بنزين فروشي ماشين اوراقي را خريد و فروش كردن از گران فروشي احتكار كالا و........... از جرايم كوچك است امنيت غرب با ايران را خوب است با تعداد زندانيان هر كشور مقايسه كنيد اين همه نيروي پليس و اين همه امكانات در روز روشن كيف خانم بيچاره را دزديدن نشان امنيت بيشتر است تا ما حقايق و واقعيت هاي جامعه را انطور ه هست نبينيم نمي توانيم اصلاح كنيم خداوند پدر مصلحت انديشي و توجيح رادر
جامعه ما را بسوزاند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
اگه اینطور است زیاد ترش کنید به جرم و جنایت خاتمه داده شود.
میخواهید بگویید معتاد ها انرا خرج موادشان میکنند و از قالپاق دزدی کم شده است؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
0
0
خلافهای کوچیک کم شده اما اختلاس ها بیت المال خوری ها زیاد شده
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین