کد خبر: ۱۷۸۶۱۹
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۲

حمله مجدد سلحشور به سینماگران: ۴ نفر از این‌ها را اعدام کنید حساب کار دستشان می آید!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: افتضاحات سینمای کشورمان پایان ندارد. حالا بعد از لاله این "یک خانواده محترم" است که با بودجه بیت المال ساخته شده و در جشنواره‌های خارجی قرار است سندی باشد برای بی‌آبرو کردن نظامی که با خون شهدا پرچمش بالاست.

به گزارش افکارنیوز، این یک خانواده نامحترم اما قرار نیست که فردی درباره‌اش پاسخ‌گو باشد و یا حتی عذرخواهی کند، آخرش این است که تهیه کننده آن که دستش در جیب سیما فیلم است می‌گوید: «ما مي توانيم دو نسخه از فيلم يك خانواده محترم» تدوين كنيم. يك نسخه كه با خيال راحت بتوانيد در داخل ايران نمايش دهيد و يك نسخه هم براي نمايش در خارج از كشور»!

آنقدر این فیلم با دروغ آمیخته شده و نظام و شهدا را به مسخره گرفته که صدای رسانه‌های ضد انقلاب و معاند نظام هم درآمده است. مثلا هفته قبل بود که فرانس ۲۴ در گزارشی اعلام کرد"یک خانواده محترم" در تناسب با واقعیات ایران نیست!

کارگردان سریال "یوسف پیامبر(ص)" در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: این اولین بار نیست که صدا و سیما خرابکاری می‌کند و بعدش هم سعی دارد با سکوت خبری از کنار این خطا و اشتباه خود بگذرد.

سلحشور با بیان اینکه صدا و سیما در خیلی از وقت‌ها خطایی می‌کند و بعدش هم حاضر به عذرخواهی نمی‌شود، اظهار داشت: به عقیده من سازندگان این فیلم قصد خیانت و ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران را داشتند.

وی تصریح کرد: در شرع و قانون داریم هر فردی که در جهت خیانت به نظام اسلامی حرکت کند و قدم بردارد محارب است و حکمش اعدام. حالا این‌ها که آبروی نظام، شهدا و امام را به بازی گرفته‌اند محارب نظام نیستند؟

کارگردان سریال اصحاب کهف در ادامه ابراز داشت: اگر ۴ نفر از این خائنان اعدام شوند و برخوردهای شدیدی با آنان شود دیگر حساب کار دستشان می‌آید.

فرج الله سلحشور گفت: با احکام قوی هیچ کس جرات خیانت پیدا نمی‌کند و می‌فهمد که نظام اهل مماشات بر سر اصول نیست.

وی با عنوان این مطلب که متاسفانه هنرمندان و ثروتمندان دارای حاشیه امن در نظام شده‌اند، تصریح کرد: اینگونه به نظر می‌رسد که هنرمندان و خصوصا سینماگران تافته جدا بافته هستند و هیچ کس حق ندارد در برابر خطا و اشتباهات آنان بیاستد.

سلحشور در پایان بیان داشت: باید این حاشیه امن را از بین برد و اقدام انقلابی کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
0
0
آخه .......... خجالت بکش، آقای سلحشور شما به درد گاراژهای قدیمی یا شرخری می خورید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
0
0
آقا شما چیکاره مملکتی که حکم صادر میکنی ؟

قاضی ؟ رئیس دادگستری ؟ چی ؟

کلا میدونی چیه جناب (!) آقای سلحشور محترم (؟) شما هر چند وقت یه دفعه باید یه ابراز وجودی بکنی و بگی من زنده ام !

ولی خوشم میاد هیچ کس حرفاتو عوض ... هم حساب نمیکنه.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
0
0
آخه مردک کم عقل
سه هزار میلیار و خوردن ، وضع اقتصادی مملکت رو به این روز انداختن ، دلار و سکه رو به عرش رسوندن و ارزش پول ملی رو به صفر و .... کسی رو اعدام نکردن . اونوقت بیان سینماگرانو اعدام کنن که چی بشه ؟!!!
عقل هم خوب چیزیه که شما ها از نعمت اون برخوردار نیستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
0
0
..در مورد شرع هم اظهار نظر می کند!
سید
|
United States of America
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
0
0
دوستان لطفا از حرفهای این مرد عصبانی نشید.
این جور آدمها با زدن این حرفها میخوان یه پست یا یه مقام تو کشور بگیرند
چند سال دیگه اگه این آدم رییس مجلس شد تعجب نکنید.
خوشبختانه سینمای ما همان راه هموار دوره اصلاحات رو پیش میبره.
این آدمها خوشبختی سینما رو نمیخوان بلکه بدبختی شو میخوان.
جایزه گرفتن آقای اصغر فرهادی خاری بود به چشم آدمهایی مانند سلحشور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
0
0
خدا ............ شناخت وبهش شاخ نداد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
0
0
پیشنهاد میشه اقای سلحشور جاشون رو با قاضی صلواتی عوض کنن تا بهتر به خوی خودشون نزدیک بشن
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
0
0
من فقط سوالم از آفتاب هست .
اگر من هم خطاب به، "به اصطلاح روشنفکران" لفظ بی عقل را به کار ببرم منتشر می شود ؟ آیا استفاده از چنین الفاظی مجاز هست ؟
خوشحالم که معاندین نظام ، افرادی فحاش و لمپن هستند و از نعمت منطق برخوردار نیستند و خودشان خودشان را رسوا می کنند .
من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
0
0
مرد حسابی تو کی هستی که حکم قتل میدی؟
چی خودتو فرض کردی؟
فکر کردی خیلی بزرگی،نه عزیز این ملت خیلی بزرگتر از تو رو له کردن زیر پاشون.
مواظب باش تو له نشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
0
0
آقای سلحشور اندیشه را با اندیشه پاسخ می دهند نه با داغ و درفش و اعدام. معروف است که میگن آن کسی که فحش می دهد هیچ منطقی ندارد. نگران نباشید شما شاید از تازه واردهایی باشی که بازهم تجویز آزمون و خطا را صادر می کنید. از ابتدای انقلاب تا کنون گروه های زیادی را با برچسب های بی بنیاد و با داغ و درفش از صحنه خارج کرده ایم آیا موفق بوده ایم؟ پس از 33سال هنوز در پی اسلامی کردن دانشگاه ها هستیم. در حالیکه انقلاب فرهنگی با تمام توان در آن سالها در پی اسلامی کردن بود ولی هر چقدر سعی کرد به در بسته خورد. چون اسلامی کردن بدون داشتن کتاب های مرجع علمی امکان پذیر نیست و با چند شعار که نمی شود سیستم درسی دانشگاه را تغییر داد.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
0
0
خوبه كه حس ميكنيد روشنفكرا از شما نيستند، چون واقعن اگه يه روشنفكر توو دارو دسته شما بود اوضاع مملكت اين نبود..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
0
0
شما که دم از منطق می زنی چه حقی داری که هم وطن خودت را به خاطر واکنش به ژاژخایی یک مدعی، معاند نظام می خوانی؟ آیا معنی این اصطلاح را می دانی؟ اگر این هم وطنت فحاش و لمپن است پس حکم افرادی چون موسوی گرمارودی و همین سلحشور چیست؟ بزرگترین آفت این نظام وجود همین افراد است که در عین مدعی نظام بودن، از هر تریبون عمومی برای هتاکی و پرده دری و تهمت پراکنی استفاده می کنند و بهانه دست دشمن همین نظامی می دهند که سنگش را به سینه می کوبند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
0
0
آقا سعید عزیز، توهین کار خوبی نیست، از هر کسی به هر کسی بد است. اما آیا بداخلاقی و توهین را چه کسانی در جامعه ما نهادینه کردند؟ آیا کسانی جز دوستان و هم فکران آقای سلحشور بودند؟ آنهایی که در تلویزیون با غرور تمام هیچ حرمتی را نگه نداشتند و هر حریمی را برای حفظ و ارتقاء قدرتشان شکستند و حتی به ناحق وارد حریم خصوصی افراد شدند، آیا سزاوار احترامند؟ من شخصا هیچگاه مایل نیستم به کسی توهین کنم، اما برخی اوقات برخی آدم ها توهین را به زور و با قیمت بالا می خرند، و صد البته من و تو هم نفروشیم در جامعه عصبی و مستاصل ما فروشنده زیاد است.
اما نکته بعدی اینکه آیا فکر می کنی کسانی که بداخلاقی می کنند و از اعدام و کشتن و زدن و دریدن آدم ها حرف می زنند(حتی اگر طرف مقابلشان مستحق دهها بار اعدام باشد) رویه اینها درست است؟ خوب باید ببینیم معیارهای اجتماعی چه می گویند. در جامعه ما که دین و قانون یکی است، مسلما باید به قانون مراجعه کنیم. آیا قانون به آقای سلحشور اجازه داده حکم صادر کند؟ من با بسیاری از فیلم های تولید داخل مخالفم و در ارزیابی آنها تقربا با آقای سلحشور هم عقیده ام، اما قضاوتم را برای خودم نگه می دارم و هیچ هنرپیشه و کارگردان و ... را نه حکم صادر می کنم و نه مجری حکم صادر شده توسط قاضی و حاکم شرع می شوم، چون من نه قاضی ام و نه مجری احکام، حتی اگر قاضی زبردستی هم باشم و قادر باشم حکمی پخته تر از قاضی قانونی صادر کنم.
عزیز برادر، من خود یک پیر انقلاب و دفاع مقدس بوده و مرید رهبر فقید و رهبر معظم فعلی(حفظه الله)هستم. اما این تندروی ها را دشمنی و تخریب نظام می دانم نه دوستی با نظام و در خوش بینانه ترین حالت ممکن است که دوستی خاله خرسه باشد.من خیلی چیزها را دوست ندارم و برایش هم دلیل دارم. از اینکه در جامعه اسلامی ما زنان و دخترانی با وضعیت حجاب بسیار بد و چندش آور می بینم، آرزوی مرگ می کنم، اما هیچگاه حکم قتلشان را صادر نمی کنم، شاید در دلم بدم نیاید که چنین موجوداتی نمی بودند.
خلاصه ما همه بایستی تابع قانون باشیم. من معتقدم بسیاری زنده بادها و مرده بادها حارج از آموزه های دین و شیعه است و برخاسته از تفکر چپی است که در انقلاب ما وارد شده است.
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
0
0
توجه توه
همه خوانندگان توجه کنید
باتوجه به اینکه افراد وسخنان پیش پا افتاده لیاقت عصبانی شدن راهم ندارند خواهش مند است به جای هرس خوردن بخندید به این سخنان ...
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
0
0
این که در حقیت ادبیات آقای رئیس جمهور محترم و اصولگرایان عزیز است. فقط دیگران باید به شما حضرات احترام بگذارند و شما هم به نمایندگی از خدا، پیغمبر ، امام زمان و... هر جور میخواهید رفتار کنید. اگر یک مسلمان در خارج از کشور از داشتن حجاب نهی شود خلاف دموکراسی است ولی یک خارجی در ایران باید حتما حجاب داشته باشد، چون شما نماینده خدا ،.. هستید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
0
0
حالا خوبه خودش فیلم نامه دزده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
0
0
وضع الان مملکت ما نتیجه مدیریت امثال شماست شمارابخدا کنار بکشید همه چیز درست میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
0
0
سلام ، ازاینکه ایشان خیلی زشت و بد حرف می زنند ، هیچ شکی نیست و از اینکه در سینمای ایران هم، عده ای هنرمند با آبرو و با شخصیت وجود دارند ، ولی متاسفانه عده خیلی خیلی زیادی هم انسانهای خودباخته ، بی آبرو ، معتاد و دودی ، بی توجه به خانواده و عیاش هستند ، را هم شک نکنید و در هر قشری ، خوب و بد هست .
ولی ایشان سرشان را داخل کار خودشان بکنند و برای نظام ،
خودشیرینی و خودبزرگ بینی نکنند . حیف آن دختر باشخصیتشان ، با این پدر ندانم کار !!!!!!!!!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
0
0
آقا سعید

کسانی که با خط و نظر شما یکی نیستند لمپن وفحاشند یا امثال این آقایان به اصطلاح مذهبی و دلسوز نظا م؟
کمی منصف باشیم .
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
0
0
آقا سعید

کسانی که با خط و نظر شما یکی نیستند لمپن وفحاشند یا امثال این آقایان به اصطلاح مذهبی و دلسوز نظا م؟
کمی منصف باشیم .
افسوس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
0
0
آقای سلحشور هر زمان دو دست شما را بعنوان دزدی فیلمنامه
دیگران قطع کردند اونوقت هم سینماگران اعدام خواهند شد.
ضمنا با بی ادبی و حمله به دیگران دنبال چه جایگاه و منظوری هستی؟ عمل به دین وشریعت؟ کجای دین خدا جان انسانها اینقدر بی ارزش و کم اهمیت در نظر گرفته شده ؟
افسوس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
0
0
برادر عزیز یعنی اعتراض( یا به گفته شما بی ادبی) به یک حرف نسنجیده که از سوی یک انسان پرخاشگر و بی ادب و بد سابقه(دزدی اثبات شده در دادگاه به جرم سرقت فیلمنامه دیگری) به معنای معاندت ودشمنی با نظام است؟...
ضمنا شما در کدام بخش از صحبتهای آقای سلحشور عقل ومنطق رو مشاهده کردید که معترضین ایشون رو به بی منطقی متهم میکنید.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
0
0
آفرین .
خوب گفتی
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
0
0
نمی خوام به تک تک کامنت ها پاسخ بدم چون بعد از کلی تایپ ممکنه آفتاب منتشر نکنه ، البته به هر حال آفتاب یک خبرگزاری هست نه یک فروم و از این بابت گلایه ای نیست .
اما در پاسخ به این کامنت:
البته که چنین هست .
حالا که شما اینچنین روی روشنفکری حساس هستید باید بگویم البته که ما ملت مسلمان ایران از روشنفکرانی که شیخ فضل الله را اعدام کردند ، روشنفکرانی که زمینه روی کار آمدن رضاخان را فراهم آوردند، روشنفکرانی چون کسروی و صادق هدایت که به دشمنی با دین ما پرداختند، روشنفکرانی که شخصیت مبهمی به نام کوروش را عَلَم کرده اند، بیزاریم .

پناه بر خدا که ما روشنفکر باشیم .

(به احتمال 99 درصد آفتاب به دلیل گرایشات ملی_باستان گرایانه ، به دلیل سطر مربوط به کوروش کامنت رو منتشر نمیکنه )
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
0
0
جناب سلحشور حرف از قانون نزن که اگر قرار به اجرای قانون باشد باید به جرم تهمت و افترا محاکمه بشوی.البته تهمت و اقترا بخشی از جرایم جنابعالی است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین