کد خبر: ۱۷۸۷۰۱
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۱

خلبان برای تامین سوخت هواپیما مجبور به استفاده از کارت اعتباری خود شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: خلبان یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت هواپیمایی ˈآلیتالیاˈ پس از فرود اضطراری در فرودگاهی در مونته نگرو، مجبور به پرداخت هزینه سوخت گیری از کارت اعتباری خود شد.

به گزارش ایرنا، این واقعه در مسیر هوایی شهرهای میلان - بلگراد بوقوع پیوست، زمانی که یک هواپیمای ایرباس ۳۲۰ آلیتالیا به علت مه غلیظ نتوانست در بلگراد فرود آید و به ناچار مسیر خود را تغییر داد و در فرودگاه ˈپودگوریکاˈ در ˈمونته نگروˈ به زمین نشست.

هواپیمای ایتالیایی پس از فرود درخواست سوخت برای ادامه پرواز کرد، اما به علت عدم حضور شرکت الیتالیا در این فرودگاه، مسولان مونته نگرو از دادن اعتبار برای خرید سوخت امتناع کردند و کاپیتان بلژیکی هواپیمای ایتالیایی به ناچار با کارت اعتباری خود پنج هزار لیتر سوخت برای رسیدن به بلگراد خریداری و چهار هزار یورو پرداخت کرد.

گفته می شود این هواپیما ۱۸۰ مسافر داشت و پس از فرود در فرودگاه مونته نگرو ساعت ها برای پایان ˈمهˈ در بلگراد انتظار کشیدند تا اینکه مسافران با تماس بستگان دلواپس خود، مطلع شدند که فرود و پرواز هواپیماها ساعت ها است در پایتخت صربستان به حالت عادی برگشته است و باید علت دیگری مانع از پرواز شده باشد.

مسوولان فرودگاه پودگوریکا نیز اظهار داشتند که هیچ نوع رابطه و قراردادی بین شرکت ایتالیایی و این فرودگاه وجود ندارد. بنابر این باید هزینه سوخت نقدی پرداخت شود.

مسوولان آلیتالیا در رم نیز موفق به ارسال حواله نقدی نشدند و عملا برای تامین سوخت هواپیما درمانده شده بودند تا اینکه خلبان به ناچار از کارت اعتباری خود برای خرید سوخت اقدام کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
شعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
0
0
یه چیزی تو مایه های همین ایران ایر خودمون دیگه!!! باز خلبان اونا کارت اعتباری داشته تونسته 4000 یورو بده مال ما که بنده های خدا اینکارم نمی تونن بکنن!!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین