کد خبر: ۱۷۸۹۱۷
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۸

هنیه: از حمایت‌های مالی و تسلیحاتی ایران قدردانی می‌کنم

مقاومت برای بازپس گیری قدس آماده شود
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اسماعیل هنیه، نخست‌وزیر دولت حماس در سخنانی پس از اعلام آتش بس در غزه و پیروزی نیروهای مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی با تشکر از مصر و اتحادیه عرب گفت: رئیس‌جمهور و ملت مصر با واکنش فوری خود و حمایت از غزه اسرائیل را غافلگیر کردند.

هنیه خطاب به رزمندان مقاومت ادامه داد: شما با پیروزی که آن را رقم زدید بار دیگر حماسه‌های قادسیه و جنگ خیبر را به اسلام بازگرداندید و فلسطین را به پیروزی نزدیکتر کردید.

وی گفت: شما به دشمن تلخی شکست را چشاندید و نشان دادید که مقاومت توانایی بالایی در رویایی با دشمن دارد. ترور الجعبری و اصولا سخن گفتن با زبان ترور احمقانه بود چرا که این مساله مقاومت را در پافشاری بر خواسته‌های خود مصرتر می‌کند.

اسماعیل هنیه ادامه داد: اسرائیل این بار در حمله به غزه غافلگیری‌های زیادی را شاهد بود چه از لحاظ پاسخ نظامی حماس و چه از لحاظ واکنش‌های بین‌المللی و حمایت ملت‌ها از مقاومت.

وی در پایان پیروزی به دست آمده را به شیخ احمد یاسین، بنیانگذار جنبش حماس، یاسر عرفات، بنیانگذار جنبش فتح، الجعبری و شهدای فلسطینی تقدیم و تاکید کرد که راه شهدا ادامه خواهد داشت.

از همه کسانی که از مقاومت حمایت مالی و تسلیحاتی کردند، به ویژه جمهوری اسلامی ایران، قدردانی می کنم.

هنیه در مراسم جشن پیروزی مقاومت در غزه تأکید کرد: پیروزی غزه واقعیتی پایدار است؛ نه گذرا. افتخار می‌کنم که نخست وزیر دولت این ملت مجاهد هستم؛ این پیروزی که میلیونها نفر را شادمان کرد و امت اسلامی را خشنود ساخت، یک آغاز است. مقاومت باید برای مبارزه جهت بازپس‌گیری قدس آماده شود.

نخست‌وزیر دولت حماس تاکید کرد: اگر دولت غزه حامی مقاومت نبود، امروز مقاومت پیروز نمی‌شد. وحدت امت و همبستگی آن در کنار فلسطینی‌ها، کوتاهترین راه برای آزادی فلسطین است.

هنیه اظهار داشت: مقاومت قواعد بازی با اشغالگران را تغییر داد و گزینه اقدام نظامی به غزه را منتفی کرد. پاسخ مقاومت و وحدت فلسطینی‌ها و حمایت مردم کرانه باختری از غزه، دشمن را غافلگیر کرد؛ و با واکنش مقاومت شوکه شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین