کد خبر: ۱۷۹۳۱۱
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۵

مدال‌آوران رشته‌هاي ورزشي از خدمت سربازي معاف مي‌شوند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مدال‌آوران رشته‌هاي ورزشي که رتبه‌های اول، دوم و مقام‌هاي جهانی را به خود اختصاص دهند از معافیت سربازی برخوردار می‌شوند.

محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در ارتباط با اصلاح لایحه گذرنامه در کميته تخصصي کميسيون متبوعش‌ گفت:‌ اصلاحات این طرح در کمیسیون امنيت ملي انجام شده و پس از بررسي و تصویب نهایی در کميسيون به صحن علنی پارلمان ارجاع خواهد شد.

وی تصریح کرد: مدال‌آوران ورزشي که رتبه‌های اول و دوم و مقام‌هاي جهانی را به خود اختصاص دهند از معافیت سربازی برخوردار می‌شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصريح كرد: اصلاحات طرح سرباز قهرمان صورت گرفته و جهت ارائه به صحن علني بهارستان آماده شده است.

جوكار در خاتمه خاطرنشان كرد: طرح "سرباز قهرمان" به عنوان يك عامل تشويقي بوده و در راستاي ترغيب جوانان براي پيروزي ايران در عرصه‌هاي ورزشي مطرح شده است.

گفتني است يك فوريت طرح "سرباز قهرمان" در جلسه علني يکشنبه هشتم مرداد ماه سال جاري با ۱۳۰ راي موافق، ۶۶ راي مخالف و ۱۹ راي ممتنع به تصويب نمايندگان رسيده بود از اين جهت به كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي ارجاع شد تا بعداز بررسي‌هاي كارشناسي در صحن علني به راي گذاشته شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین