کد خبر: ۱۷۹۴۳۱
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۷

بانک مرکزی: نقل و انتقال پول از کارت به کارت متوقف نشده است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی گفت: نقل و انتقال پول به صورت ˈکارت به کارتˈ از دستگاه های خودپرداز و پایانه های فروش متوقف نشده است و روند گذشته کماکان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا،ˈناصر حکیمیˈ با تاکید بر اینکه،‌ مشکلی در خصوص نقل و انتقال پول از کارت به کارت وجود ندارد، ‌افزود: بانک مرکزی تنها در این خصوص بخشنامه ای تکنیکی صادر کرده بود که این بخشنامه ارتباطی به آحاد مردم ندارد.

این مقام مسوول در بانک مرکزی اظهار داشت: این بخشنامه برای مدیریت ترافیک شبکه صادر شده است که بر اساس آن فروشگاه ها برای انتقال پول باید مدت زمان دو ساعته را رعایت کنند.

وی ادامه داد: فروشگاه ها تاکنون در لحظه خرید از پایانه های فروش ، وجوه را به حساب انتقال می دادند که این امر منجر به بار ترافیکی در شبکه شده بود.

حکیمی تصریح کرد: برای جلوگیری از این مشکل، بانک مرکزی بخشنامه ای را صادر کرده که فروشندگان هر دو ساعت یکبار باید کار نقل و انتقال را انجام دهند.

وی در پایان تاکید کرد که این بخشنامه هیچ ارتباطی به دستگاه های خودپرداز و پایانه های فروش که مردم با آنها سرو کار دارند ،‌ندارد.

یادآور می شود،‌ صبح امروز برخی از رسانه ها خبری را مبنی بر توقف انتقال آنی پول به صورت کارت به کارت و واریز به حساب مقصد در ۷ مقطع زمانی، منتشر کرده بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
0
0
هر معامله 2 طرف دارد خريدار و فروشنده ،هنگاميكه براي فروشنده محدوديت ايجاد شود قطعآ براي خريدار هم مشكل ايجاد خواهد شد . با اين بخشنامه ؛ تمام زحمات فرهنگي ايجاد شده در استفاده از كارت ها ي بانكي جهت خريدها ، ازبين خواهد رفت . پس مبارك بانك مركزي . لطفآ تنگناهاي شبكه بانكي را بدرستي مديريت بفرماييد واز مردم مايه نگذاريد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
0
0
مشتری 1میلون از کارت خوان مغازه ام کارت کشیده بعد از2روز هنوز توحسابم نرفته چطور شما میگید 2ساعت ..........
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین