کد خبر: ۱۷۹۸۶۲
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۰

فرمانده سپاه استان قزوین: ارتش سایبری سپاه، سومین ارتش دنیاست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سردار سالار آبنوش امروز در دومین همایش بسیج حقوقدانان که در سالن اجتماعات دادگستری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: دشمن‌شناسی یک اصل مهم و از مشخصه‌های افراد با بصیرت است.

وی ادامه داد: دشمنی که نام آن را استکبار و شیطان بزرگ گذاشته‌ایم، برای رسیدن به اهداف خود برنامه دارد به طوری که برنامه ۱۰۰ ساله آنها در سال ۲۰۲۰ تمام می‌شود و برنامه ۱۰۰ ساله‌شان بر این اساس بود که چگونه جهان را در چنگ بگیرند و ابرقدرت شوند.

فرمانده سپاه استان قزوین اضافه کرد: از سال ۲۰۲۰ برنامه‌ای که شروع می‌کنند ۴۰۰ ساله است و در این برنامه کره زمین را با

به گزارش ایسنا، اربابی آمریکا تنظیم کرده‌اند و راه‌اندازی خاورمیانه بزرگ و دستیابی به ثروت نیز شرط اجرای این برنامه ۴۰۰ ساله است.

آبنوش با بیان اینکه "در سه تا چهار سال اخیر بیداری اسلامی و تحرکات منطقه کمک کرده تا تحقق برنامه ۲۰۲۰ با سختی مواجه شود و وضعیت اقتصادی غرب نیز به این امر کمک کرده است"، افزود: نابودی جمهوری اسلامی، هدف اصلی دشمن است و برای اینکه حاکمیت بقا داشته باشند، شرط نخست عدالت است و از این‌رو آنها می‌خواهند تا عدالت را از ما بگیرند.

وی تصریح کرد: یکی از راه‌های از بین بردن یک حکومت و نظام این است که روحیه عدالتخواهی را از یک جامعه بگیرند و از همین رو مجموعه حقوقدانان یکی از اهداف اصلی دشمن است زیرا دشمن می‌خواهد تا عدالت را از جامعه بگیرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه "هدف از تشکیل بسیج حقوقدانان این است که قشر دلسوز و جمعیت پاک در قالب بسیج گردهم آیند و از نفوذ دشمن و آسیب به این مجموعه تأثیرگذار در بقای جامعه جلوگیری کنند"، گفت: شرط اول این امر، اشراف است و سپس احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

آبنوش خطاب به اعضای سازمان بسیج حقوقدانان ادامه داد: ارتش سایبری سپاه، سومین ارتش دنیاست و شما حقوقدانان باید در فضای سایبری حضور جدی داشته باشید و اینگونه به مسائل کشوری و فراکشوری احاطه داشته و بهتر می‌توانید با دشمن مقابله کنید.

وی یادآور شد: جامعه حقوقدانان ما همچنین باید از فضای سایبری استفاده کنند و جنایت‌های استکبار جهانی و دشمنان را با سند و مدرک بازگو کنند تا اقشار مختلف بویژه جوانان با این حقایق هرچه بیشتر آشنا شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ظ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۲
0
0
نه بابا!!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین