کد خبر: ۱۸۰۲۰۲
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۵

آموزش و پرورش آذربایجان غربی پاسخگوی حادثه آتش سوزی پیرانشهر نیست / ممانعت از حضور عکاسان و خبرنگاران در بیمارستان امام خمینی ارومیه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آموزش و پرورش آذربایجان غربی از هر گونه پاسخگویی در خصوص حادثه آتش سوزی در روستای شین آباد پیرانشهر خودداری کرد. 

در پی بروز حادثه آتش سوزی در دبستان دخترانه روستای شین آباد پیرانشهر و مصدومیت ۲۹ نفر از دانش آموزان آموزش و پرورش آذربایجان غربی با وجود تماس ها و پیگیری های مکرر خبرنگاران از پاسخگویی خودداری کرد.

در تماس تلفنی که با مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی صورت گرفت شخصی در پاسخ به تلفن همراه مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: قرار نیست مدیرکل همیشه به تلفن همراه خود جواب بدهند و الان نیز مدیرکل تصمیم گرفتند جواب ندهند.

به گزارش مهر،وی در پاسخ به اصرار خبرنگار مهر در خصوص پیگیری حادثه آتش سوزی در پیرانشهر از مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهارداشت: بنویسید حال تمام مصدومان مناسب است و در حال مداوا هستند.

ممانعت از حضور عکاسان و خبرنگاران در بیمارستان امام خمینی ارومیه

همچنین بعد از اعزام مصدومان این حادثه به بیمارستان امام خمینی ارومیه نیز از حضور عکاسان و خبرنگاران برای اطلاع از به وضعیت مصدومان خودداری شد.

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی علت این موضوع را بالا بودن امکان انتقال عفونت به مصدومان به دلیل بالا بودن میزان سوختگی ها عنوان کرد.

وی ادامه داد: برای رعایت حال بیماران و حفظ سلامت مصدومان از پذیرش خبرنگار یا عکاس معذور هستیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
0
0
کی گفته آموزش و پرورش استان باید پاسخگو باشه ؟!

شخص وزیر آقای حاجی بابایی باید پاسخ گو باشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
0
0
ممانعت از حضور خبرنگار و عکاس در صحنه به نشانه سرپوش گذاشتن کوتاهی مسئولین آموزش و پرورش است. فاجعه دردناکی رخ داده است و کسی پاسخگو نیست جان فرزندان مردم برای مسدولین ارزشی ندارد که پاسخگویی کنند. من برای چندیمن بار در باره امکان بروز فاجعه در مسیر تردد دانش آموزان مدرسه شهید رجایی گسکرمحله رودسر استان گیلان هشدار می دهم. مدیر آموزش و پرورش رودسر و مدیران مدارس راهنمایی یادشده و بهادر محله شفاها قول داده اند که اگر اولیای 12دانش آموز بهادر محله فرزندانشان را در مدرسه گسکرمحله ثبت نام کنند، سرویس آمد و شد این دانش آموزان رایگان خواهد بود ولی هم اکنون نزدیک به سه ماه از سال تحصیلی گذشته و نه سرویسی در کار است و نه پاسخگویی. مسیر یادشده یکی از پرخطرترین مسیر تردد عابر پیاده است. چون محل تلاقی جاده فرعی گیلاکجان و جاده اتوبان رشت -مشهد در دو سال گذشته بیش از 10 کشته داده است و در ماه تیر امسال دو نفر جانشان را دادند.
خواهشا به این مسئله رسیدگی کنید و نگذارید نوشداروی پس از مرگ سهراب دوباره تکرار شود.
پويا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
0
0
در دولت احمدي نژاد اين مسائل خيلي عاديه
بی نام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
0
0
ببخشید یه کپسول اتفا حریق چند تومنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خیلی گرونه تو مملکتی که این همه ثروتمند سهم بچه های معصوم این مدرسه مرگه و یه عمر وحشت از زندگی با صورت سوخته..... نمایندگان با غیرت اندکی غیرت خرج این محرومان کنید
دلگیر
|
UNITED STATES
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
0
متاسفانه چند سالی میشه که تو این مملکت جان انسانها بی ارزش شده و فقط از مردم این مملکت واسه اهداف سیاسی استفاده میکنن و بس.متاسفم و واقعاً متاسفم واسه تک تک مسولان.
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
0
در خبری که همین امروز آفتاب چاپ کرده نمایندگان مجلس با طرح دو فوریت حق ماموریت روزانه 160 دلاریشون به میزان 50 درصد مخالفت کردند چون گفتن ما کشور پروتمندی هستیم جالبه پول ندارن کپسول آتش نشانی تو مدرسه بزارن فقط وقتی به حقوق های میلیونی خودشون میرسه میگن ما کشور پروتمندی هستیم راستی آونجا کردستانه .......... وبهرهای از این پروت زیاد کشور نداره
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین