کد خبر: ۱۸۰۳۴۴
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۹

وقوع جرائم در خیابانهای تاریک بیشتر است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سردار حسن بتولی اظهار داشت: موضوع تاریک بودن خیابانها و تاثیر آن روی افزایش جرم هنوز به طور یقین ثابت نشده است و این مسئله در سرقت خانه ها موضوعیت ندارد. اگرچه تاریکی خیابانها و نور کم آنها می تواند در بروز برخی جرایم مانند خفت گیری، زورگیری و کیف قاپی موثر باشد. تاریکی شهرها به علت نورپردازی نامناسب بیشتر در شهرهای بزرگ رخ می دهد.

وی ادامه داد: میزان وقوع جرم در محیط های پر جمعیت و اماکنی که دارای نورپردازی مناسبی هستند کمتر است و این عوامل می توانند در محدود کردن وقوع جرم تاثیر گذار باشد.

به گزارش مهر،رئیس پلیس آگاهی با اعلام اینکه اگر قرار بود نور کم تاثیر مستقیمی در بروز جرم داشته باشد باید در شهرهای کوچک میزان وقوع جرم بیشتر باشد، گفت: این موضوع تاکنون رخ نداده است. البته در شهرهای بزرگ وقوع جرم بیشتر است. البته بررسی های بیشتر در مورد تاثیر نور در بروز جرم باید تخصصی انجام شود که در صورت محرز شدن این موضوع اقداماتی را در این باره انجام می دهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
0
0
تاریکی و روشنایی هرگز نمی تواند مانعی برای زورگیران هنرمند ما باشد آنها در روز روشن و در مقابل چشمان خوشگل و حیرت زده پلیس مردم را غارت می کنند و ....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین