کد خبر: ۱۸۰۴۰۵
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۸

اعتراض به حقوق کم بازنشستگان/ وزیر دستور رئیس جمهور را اجرا نمی کند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی اکبرخبازها در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد مستمری بازنشستگان افزود: براساس اطلاعات موجود در حال حاضر ۷۰ تا ۸۰ درصد بازنشستگان حداقل حقوق را دریافت می کنند به همین دلیل باید تمهیداتی برای افزایش حقوق این افراد در نظر گرفته شود.

وی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و تورم بالای ۵۰ درصدی موجود، حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نباید کمتر از ۷۰۰ هزار تومان باشد درحالکیه هم اکنون اغلب بازنشستگان بسیار کمتر از این مبلغ و حداکثر ۵۰۰ هزار تومان دریافت می کنند.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی اظهار داشت: رئیس جمهور نیز خواستار افزایش حقوق بازنشستگان است و عنوان کرده که حقوق این افراد کمتر از ۷۰۰ هزار تومان نباشد.

وی با اشاره به اینکه تا کنون ۶ نامه به رئیس جمهور ارسال کرده ایم، تاکید کرد: ۴ نامه را بنده به طور مستقیم به رئیس جمهور دادم و هر بار نیز وی دستور رسیدگی به وزرای خود داده اما متاسفانه در این خصوص کوتاهی شده و اقدامی انجام نشده است.

خبازها در مورد همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز گفت: دراین خصوص بداغی معاون حقوقی ریاست جمهوری طی نامه ای به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور اجرایی شدن این قانون را داده اما این موضوع نیز تاکنون محقق نشده است.

وی گفت: برای ما جای این سوال وجود دارد که چرا وقتی رئیس جمهور دستور رسیدگی داده و معاون حقوقی نیز آن را تائید کرده ، شیخ الاسلامی وزیر رفاه آن را عملی نمی کند.

به گفته وی، بازنشستگان مکررا به ما مراجعه و خواستار تحقق حقوق خود هستند اما متاسفانه حرفی برای آنان نداریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
0
0
سلام ، اگر مخالفین افزایش حقوق بازنشستگان ، یک لحظه
چشمشان را روی هم گذاشته و فکر کنند که بازنشسته شده اند و چند سر عائله ، چند جوان بیکار و کلی مشکلات زندگی دارند ، شاید وجدانهایشان به درد بیاید .
خیلی از مسافرکشان این شهر ، با موهای سپید هستند .
has
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
0
0
خود اقای شیخ اسلامی حقوق بالای 5 ملیون دردی ندارد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
0
0
امام خمینی فرمودند کسی که بی خانمانی نکشیده نمی داند بی خانمانی یعنی چه

بر روح آن پیر و مراد درود وصلوات
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین