کد خبر: ۱۸۰۹۱۵
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۱

ذوالنور: شورای نگهبان اصلاً مشایی را تایید نمی‌کند، اما مصلحت‌اندیشی اختیار رهبری است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور، در حاشیه همایش سربازان بسیجی در حسینیه فضل‌بن‌شاذان آموزشگاه رزم مقدماتی شهید هاشمی‌نژاد نیشابور اظهار کرد: اصلاح‌طلبان تعدد کاندیداهای اصولگرا و فضای اقتصادی کشور را برای خود یک قوت در انتخابات می‌دانند.

وی عنوان کرد: اراده سید محمد خاتمی برای حضور در انتخابات جدی بوده و وی در حال ارزیابی فضا برای حضور خود است.

جانشین سابق حوزه نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بازار کاندیداها به‌ قدری شلوغ است که صحبت کردن در مورد آنها سخت است، اظهار داشت: بسیاری از اصلاح‌طلبان خاتمی را فرشته نجات جریان چپ می‌دانند.

ذوالنور خاطر نشان کرد: فقط اصلاح‌طلبان افراطی همچون «جبهه مشارکت» در انتخابات شرکت نمی‌کنند ولی عقل سیاسی ایجاب می‌کند دیگر اعضای این جریان شرکت داشته باشند.

وی نخستین گزینه دولت برای انتخابات را اسفندیار رحیم‌مشایی معرفی کرد و بیان داشت: احتمالا این جابه‌جایی و فاصله ‌گرفتن مشایی از دولت برای انتخابات است.

جانشین سابق حوزه نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دبیری اجلاس عدم تعهد توسط مشایی را سبب پوشش خبری خوب برای او عنوان کرد و گفت: شورای نگهبان به‌هیچ وجه مشایی را تایید نمی‌کند.

ذوالنور مصلحت‌اندیشی را در حیطه وظایف شورای نگهبان ندانست و خاطر نشان کرد: مصلحت‌اندیشی در حیطه اختیارات مقام معظم رهبری است.

وی احتمال وحدت جبهه متحد اصول‌گرایان و جبهه پایداری را کم ندانست و ادامه داد: حداد عادل، جلیلی، قالیباف، لاریجانی و رضایی از جمله گزینه‌های اصولگرایان هستند.

به گزارش فارس، دبیرکل کنگره شهدای روحانی افزود: هر جا دشمن ما را تحریم کرده است بعد از مدتی تحریم‌ها را دور زده‌ایم و هم‌اکنون در یک مدت معقول مشکلات را حل می‌کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
منصور
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
1
0
ببخشید شما از کی عضو شورای نگهبان شدی؟ میشه حکمتا ببینم؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین